• ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
  • کد خبر: 5716
  • readingTime: ۲ دقیقه
فولاد خراسان

مجتمع فولاد خراسان درراستای همراهی های اجتماعی، 1500 بسته معیشتی و بهداشتی را به خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در نیشابور اهدا کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، بزرگترین مجتمع صنعتی شرق کشور، که از ابتدای شیوع کرونا در کنار مردم و نهادهای مختلف شهرستان مسئولانه حضور داشته است، در گامی دیگر از امدادگری های اجتماعی خود، با ساماندهی پویشی نیک خواهانه و با مشارکت ذی نفعان و همراهان خود، قریب 4میلیارد ریال کمک را در قالب تهیه بیش از 1500 بسته معیشتی- بهداشتی، تقدیم مردم با کرامت و آسیب دیده از کرونا در نیشابور کرد.

این 1500 بسته معیشتی و بهداشتی پیش از ظهر روز دوشنبه 8 اردیبهشت ماه، و در سومین روز از ماه رمضان به فرمانداری شهرستان نیشابور برای توزیع در میان نیازمندان مناطق محروم تحویل شد.

در مراسم شروع توزیع این کمک ها، معاون استاندار و فرماندار شهرستان، امام جمعه، فرمانده انتظامی، فرمانده بسیج و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان حضور داشتند.

قائم مقام مجتمع فولاد خراسان در این مراسم گفت: خوشحال ایم که در راستای تعهد مجتمع نسبت به جامعه و در ادامه همکاری ها با «ستاد مقابله با کرونا» نیشابور، توانستیم گامی برای کمک به نیازمندان و صاحبان مشاغل آسیب دیده از شرایط بحران کرونا ویروس برداریم.

پویش فولاد خراسان با مشارکت کارکنان، پیمانکاران و خیرین شکل گرفت و قریب 150 میلیون تومان از کمک ها را ذی نفعان، شرکای اجتماعی و اقتصادی و کارکنان شرکت اهدا کرده بودند که با کمک تکمیلی مدیریت عالی شرکت، 1500 بسته معیشتی و بهداشتی، هرکدام به ارزش 2 میلیون و 500 هزار ریال تهیه و به نیازمندان ارجمند اهدا شد.

شاهین صالح محمدزاده از ادامه یافتن مساعدت های مجتمع فولاد به علوم پزشکی نیشابور خبر داد و افزود: این کمک ها تا کنون شامل 5200 لیتر مواد ضدعفونی کننده دست و سطح بر پایه نانو، 3500 دست گان حفاظت فردی ، 3500 ماسک استاندارد، 200 عدد کیت حافظتی فردی بوده ضمن آن که در همراهی با مدافعان سلامت، 2 نفر از کارکنان زبده پرستار شرکت، از اسفندماه به بیمارستان 22 بهمن مامور شده اند. کمک ریالی بالغ بر 4میلیارد ریالی به علوم پزشکی برای خرید ملزومات مورد نیاز و مشارکت در مانور ضدعفونی معابر شهرستان از دیگر اقدامات اجتماعی فولاد خراسان در این حوزه بوده است.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور با اشاره به این که شرکت فولاد خراسان از روزهای نخست شیوع کرونا در حوزه پشتیبانی و تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی برای مقابله با این بیماری اقدامات موثری در سطح شهرستان انجام داده، اظهار داشت: از هفته پایانی اسفند ماه پارسال به پیشنهاد مدیر عامل این ‌مجتمع تهیه بسته‌های کمک معیشتی برای خانواده‌های کم‌ برخوردار که معیشت‌شان به خاطر شیوع کرونا تحت تاثیر قرار گرفته بود با حفظ شان و منزلت خانواده های نیازمند در دستور کار قرار گرفت و در ستاد مبارزه با کرونا با توجه به تاکید امام جمعه بر لزوم توجه به خانواده‌های کم‌برخورداری که تحت پوشش هیچ نهادی قرار ندارند این حرکت شکل گرفت.

امام جمعه شهرستان نیشابور نیز در این مراسم گفت: از مجتمع فولاد خراسان بابت‌ همراهی و همکاری بسیار خوب و مومنانه با مسئولین شهرستان در کارگشایی و خدمت رسانی به مردم خصوصا در حادثه اخیر که کل کشور و دنیا را درگیرکرده است صمیمانه تشکر می‌کنم. یعقوبی افزود: از مدیرعامل تا کارکنان رده های مختلف فولاد خراسان همه در این امر خیر شریک بوده اند و امیدوارم خداوند از همه آن قبول کند که کار بسیار خوب و پسندیده ای انجام دادند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =