• ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
  • کد خبر: 5690
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد سبا

در نخستین ماه از سال جهش تولید، کارکنان بلندهمت واحدهای احیا مستقیم شهید شهبازی و نورد گرم فولاد سبا با تولید 129 هزار و 460 تن آهن اسفنجی و 127 هزار و 197 تن کلاف گرم گام موفقیت‌آمیزی در مسیر دست‌یابی به اهداف سالانه این مجتمع برداشتند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، بهمن خلیلی، مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا با اعلام این خبر افزود: رکورد قبلی تولید آهن اسفنجی در این مجتمع مربوط به مردادماه سال 1398 و به میزان 128 هزار تن و رکورد پیشین تولید کلاف گرم در این خط تولید مربوط به آذرماه سال گذشته و به میزان 120 هزار و 172 بوده است.

وی ادامه داد: کسب این موفقیت‌های ارزشمند با در نظر گرفتن حفظ سلامت همکاران در شرایط سخت شیوع بیماری کووید 19 برگ زرین دیگری بر افتخارات فولاد مبارکه افزوده است.

خلیلی افزود: یکی از دلایل ثبت این رکوردهای درخشان همدلی و وفاق مدیریت و کارکنان مجتمع فولاد سبا در کلیه سطوح بوده است. از دلایل دیگری که موجب دستیابی به این موفقیت‌ها شده است می‌توان به بهره‌گیری اثربخش از کلیه ظرفیت‌های ایجادشده، افزایش سرعت تولید و کاهش هم‌زمانِ توقفات و خرابی‌های اضطراری با استفاده از تجارب ارزشمند تمامی کارکنان به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه سازمان اشاره کرد. ضمن این‌که هماهنگی خطوط تولید، رعایت اصل مشتری‌مداری، کاهش ضایعات و حذف حداکثری تولیدات نامنطبق با سفارش نیز در ثبت این رکورد تولید، غیرقابل‌انکار است.

وی با تاکید بر این‌که انجام فعالیت‌های باقی‌مانده توسعه فولاد سبا راه را برای رسیدن به تولید حداکثری هموار خواهد کرد، در خاتمه از زحمات کلیه کارکنان زحمت‌کش مجتمع فولاد سبا و فولاد مبارکه و حمایت مدیریت عالی سازمان و کلیۀ مدیریت‌هایی که پشتیبانی خطوط تولید را بر عهده داشته‌اند، تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد با تلاش همۀ این عزیزان شاهد تکرار رکوردها و دستیابی به اهداف از پیش تعیین‌شدۀ سازمان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =