• ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
  • کد خبر: 5435
  • readingTime: ۱ دقیقه
امید نورافکن

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای دائمی کردن قرارداد امید نورافکن با شارلروا بلژیک وارد مذاکره شده است.

به گزارش ایراسین، امید نورافکن که با قراردادی قرضی و یک ‌ساله از تیم فوتبال شارلروا بلژیک به دیار نصف‌جهان کوچ کرد حالا برای دائمی کردن قرارداد خود با طلایی پوشان سپاهان نیاز دارد تا رضایت طرف بلژیکی را جلب کند.

درخشش فوق‌العاده امید نورافکن کاپیتان امیدهای ایران و بازیکن پیشین استقلال در ترکیب تیم فولاد مبارکه سپاهان در لیگ نوزدهم باعث شد تا باشگاه اصفهانی در اندیشه دائمی کردن قرارداد این بازیکن جوان و آینده‌دار باشد. از همین‌رو اصفهانی‌ها به واسطه مدیر برنامه‌های امید از چند هفته قبل مذاکرات با مالک ایرانی شارلروا را استارت زدند. مهدی بیات که در سال‌های گذشته خاطرات خوشی از همکاری با استعدادهای ناب و جوان ایرانی به دست آورده این بار، اما به سادگی حاضر به از دست دادن امید نورافکن نشده است.

گفته می‌شود مالک ایرانی شارلروا که همزمان رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک هم هست در اولین دور مذاکرات خود با سپاهانی‌ها سنگ بزرگ ۳۰۰ هزار دلاری (چهار میلیارد تومانی) پیش پای باشگاه ایرانی قرار داده است، سنگی که از پیشرو برداشتن آن با اوضاع احوال اقتصادی حاکم بر کشور و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان کمی سخت و دور از انتظار به نظر می‌رسد. با این وجود هم نورافکن هم مسئولان باشگاه سپاهان برحسب علاقه‌ای که به ادامه همکاری از خود نشان داده‌اند در تلاش هستند به هر شکلی شده زمینه ماندن قطعی این بازیکن کلیدی در اصفهان برای یکی دو سال دیگر را فراهم کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =