• ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
  • کد خبر: 5393
  • readingTime: ۲ دقیقه
سعید برخورداری

سعید برخورداری، دروازه بان سابق تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: اگر لیگ برتر فوتبال ایران ادامه یافت امیدوارم تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان قهرمانی دست یابد.

به گزارش ایراسین، سعید برخورداری ملی پوش اصفهانی هندبال کشورمان و دروازه بان سابق تیم فولاد مبارکه سپاهان که هوادار جدی فوتبال هم هست، درباره علاقه باشگاهی خود در فوتبال ایران گفت: لیگ برتر فوتبال ایران را کم و بیش دنبال می کنم، همیشه طرفدار سپاهان بوده ام و هنوز هم هستم، امیدوارم اگر قرار باشد لیگ برتر ایران ادامه پیدا کند سپاهان بتواند اختلاف امتیازش با پرسپولیس را جبران کند و قهرمان شود.

وی ادامه داد: بنده با تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان 5 عنوان قهرمانی کسب کرده ام و با برخی بازیکنان فوتبال این باشگاه هم دوست صمیمی هستیم و آرزو می کنم عنوان قهرمانی این فصل فوتبال ایران به فولاد مبارکه سپاهان برسد.

سعید برخورداری از لژیونرهای موفق هندبال کشورمان است که هم اکنون در اسپانیا بازی می کند، دروازه بان تیم ملی هندبال ایران پس از سپری کردن یک دوره حضور در لیگ عراق، از خردادماه 98 با عقد قراردادی سه ساله به تیم گوادالاخارا پیوست تا ادامه دوران حرفه ای خود را در بالاترین سطح باشگاهی اسپانیا دنبال کند، دروازه‌بان ایرانی تیم هندبال گوادالاخارا درباره حضورش در لیگ عراق اظهار داشت: برای حضور در این کشور کمی نگران بودم، اما با بازیکنانی که در آنجا بودم صحبت کردم و آنها به من گفتند که هیچ نگرانی وجود ندارد، چون همه با خیال راحت در شهرهای مختلف زندگی می‌کنند، ضمن اینکه دولت کمک می‌کند تا همه ورزش‌ها پیشرفت کنند. من هم پذیرفتم و به آنجا رفتم.

وی ادامه داد: این یک فرصت عالی برای من بود که خودم را ثابت کنم و البته از نظر مالی هم شرایط خوبی داشتم. ضمن اینکه می‌توانستم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم با تیم‌های قدرتمند دیگری مصاف دهم. من در تیم پلیس بغداد توپ می‌زدم و باید بگویم که بغداد یک شهر زیبا است که هیچ مشکل و حادثه ای هم در آن رخ نداد.

برخورداری خاطرنشان کرد: شاید حضور و بازی من در لیگ عراق کمی عجیب به نظر برسد، اما نتوانستم پیشنهاد آنها را رد کنم. ضمن اینکه در پایان فصل اول آنها به من پیشنهاد تمدید قرارداد دادند، اما من پیشنهاداتی نیز از ترکیه و رومانی داشتم. آرزوی من این بود که در اسپانیا باشم و وقتی مدیر برنامه‌های من در مورد احتمال بازی در تیم هندبال گوادالاخارا به من گفت، برای لحظه‌ای دریغ نکردم.

دروازه‌بان ایرانی تیم هندبال گوادالاخارا در پایان گفت: با وجود تفاوت فرهنگی و فنی، این پیشنهاد را دوست داشتم. هفته‌های اول شرایط برایم سخت بود، چون در اسپانیا هندبال خیلی خوب بازی می‌شد، بازیکنان و مربیان باکیفیتی در این کشور بازی می‌کردند و همه چیز با آسیا متفاوت بود. مسابقات در اسپانیا بسیار سریع‌تر و تاکتیکی‌تر است. به هر حال بسیاری از مردم به من کمک کردند و من هم خیلی زود با شرایط جدید سازگار شدم، در حال حاضر در اسپانیا خیلی راحت هستم.

در کارنامه این بازیکن افتخارات ملی زیادی دیده می شود که از مهمترین آنها می توان به فتح جام ملت های 2006 آسیا به همراه تیم زیر20 سال ایران، مدال نقره سال 2008 با تیم زیر 21 سال،نایب قهرمانی با تیم ملی بزرگسالان در بازی های آسیایی 2010 و همچنین مدال برنز آسیا در سال 2013 اشاره کرد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =