سعید الهویی

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سعی کرده ایم از متدهای روزهای دنیا برای تمرین بازیکنان‌مان استفاده کنیم.

به گزارش ایراسین، سعید الهویی مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به شرایطی که پیش آمده است، در حال حاضر تمامی تمرینات و مسابقات با دستور ستاد مقابله با کرونا تعطیل شده است، به همین دلیل ما سعی کردیم از متد‌های روز‌های دنیا برای تمرین بازیکنان‌مان استفاده کنیم تا آنها آمادگی بدنی خود را از دست ندهند.

وی ادامه داد: از طرفی اگر قرار شد تمرینات دوباره آغاز شود، کار سختی نداشته باشیم، ما از روش‌های به‌ روز برای تمرینات اختصاصی بازیکنان در منزل استفاده می‌کنیم و تا الان هم این روش تاثیر خوبی روی بازیکنان سپاهان داشته است.

سعید الهویی بیان داشت: متاسفانه شرایط بسیار بدی به خاطر شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، طبیعتا ما هم مثل همه مردم درگیر این بیماری و نگران سلامت جامعه هستیم، اولویت برای ما سلامت مردم است و امیدوارم این روز‌های سخت زودتر تمام شود و همه به زندگی عادی خود برگردند.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه فعلا با همین روال پیش می‌رویم افزود: ابتدای فصل با نظر امیر قلعه‌نویی تجهیزاتی خریداری کردیم که با آن بتوانیم شرایط بدنی بازیکنان را به صورت آنلاین و از راه دور زیرنظر داشته باشیم، با این روش و تجهیزات، ما بازیکنان را به صورت آفلاین و آنلاین رصد می‌کنیم و قلعه‌نویی هم همه چیز را مدیریت می‌کند.

وی پیرامون تعطیلی موقت لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم الان و در این شرایط خیلی درست نیست که درباره لغو یا برگزاری لیگ برتر صحبت کنیم، در حال حاضر ما در وضعیت عجیبی هستیم و سلامتی مردم از همه چیز مهمتر است، مطمئنا مسئولان تصمیم درستی برای لیگ برتر می‌گیرند و همه ما هم باید از آن تبعیت کنیم.

سعید الهویی در پایان پیرامون آخرین وضعیت مصدومان تیمش اظهار داشت:  اواخر سال ۹۸ عزت‌الله پورقاز و گئورگی ولسیانی را به دلیل مصدومیت شدید در اختیار نداشتیم، هر دو نفر آنها عمل جراحی سنگینی انجام داده‌اند و دوره بازگشت‌شان طول می‌کشد. باید ببینیم لیگ چه زمانی دوباره شروع می‌شود و بعد ببینیم این ۲ بازیکن می‌توانند به مسابقات برگردند یا خیر، علیرضا نقی‌زاده هم دیگر مصدوم ما است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =