• ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
  • کد خبر: 5279
  • readingTime: ۱ دقیقه
کرونا

شرکت فولاد خوزستان در راستای حفظ سلامت شهروندان عزیز استان و همچنین خانواده بزرگ فولاد ،با هماهنگی ستادبحران در استانداری خوزستان بیش از ۱۰ میلیارد تومان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کمک رسانی نمود.

به گزارش ایراسین، به دنبال شیوع ویروس کرونا و تایید مقامات کشوری مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از گسترش آن، شرکت فولاد خوزستان اقدام به تشکیل کمیته مبارزه با ویروس کرونا نمود.

در همین راستا علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: از جمله مهم ترین اقدامات پیشگیرانه ی فولاد خوزستان راه اندازی کارخانه تولید ماسک تنفسی در شهرک صنعتی خرمشهر با سرمایه گذاری مستقیم این شرکت بود که تولید انبوه آن نیاز کادر درمانی و بیمارستانی را تامین خواهد کرد.

محمدی گفت: در سطح شرکت نیز اولین اقدام،کنترل کلیه ترددها و فعال سازی کارت زنی کارکنان در هنگام ورود و خروج بود. تهیه بروشورهای آموزشی،‌ نصب بنر در اماکن پر تردد، ارسال پیام های آموزشی از طریق کانال تلگرامی شرکت نیز از دیگر اقدامات در بخش اطلاع رسانی به کارکنان و خانواده های آنان بود. از طرفی به منظور حفظ سلامتی کارکنان و تبعیت از مصوبات استانی، ساعات کار کارکنان روزکار کاهش پیدا کرده و به منظور تشویق کارکنان شیفت که در حفظ روند تولید با جان و دل مشغول به خدمت هستند، موارد تشویقی اداری هم در نظر گرفته شد.

مدیرعامل فولاد خوزستان ادامه داد: یکی دیگر از مصوبات کمیته پیشگیری از ویروس کرونا خرید تب سنج و استفاده در مبادی ورودی شرکت بود. بطوریکه با استقرار کارکنان آموزش دیده در محل های ورودی کارکنان، بصورت انفرادی،‌ همکاران تب سنجی می شوند. با این‌ کار از صحت سلامت کارکنان در زمان ورود و خروج اطمینان پیدا می کنیم.

وی افزود: از دیگر اقدامات کمیته، تهیه و توزیع بسته ی سلامت میان کارکنان مجموعه فولاد خوزستان است. این بسته شامل: دستمال کاغذی، مایع دستشویی، ژل ضدعفونی کننده و ماسک است و علاوه بر توزیع میان کارکنان شاغل به تمامی پیمانکاران و کارکنان شرکت های تابعه و بازنشستگان عزیز نیز اهدا می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =