امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما از نظر بودجه‌ای شاید تیم پنجم لیگ برتر فوتبال باشیم و این موضوع را با سند عرض می کنم.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: زمانیکه مسئولیت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را برعهده گرفتم، تیم ۴-۵ سال بود که شرایط خوبی نداشت و یک پروسه زمانی ۳-۴ ساله با یک بودجه خیلی خوب نیاز داشت تا به شرایط آرمانی برسد، بعضی از دوستان یکسری اطلاعات غلط می‌دهند. ما از نظر بودجه‌ای شاید تیم پنجم جدول باشیم و این موضوع را با سند می‌گویم، اتفاقا سپاهان از نظر هزینه‌ای چارچوب خوبی داشته که براساس آن چارچوب ما هزینه کردیم.

وی ادامه داد: ما برای حتی برای خرید بازیکنان خارجی هم خوب کار کردیم، شما ببینید تیم‌های دیگر در سال‌های اخیر چند بازیکن خارجی گرفتند؟ حتی یک باشگاه بوده که ۷ بازیکن خارجی گرفته است، ما یک روند روبه‌رشد ۵ ساله را در مدت یکسال و نیم طی کردیم، آیا تیمی مثل منچستریونایتد بعد از فرگوسن توانست به شرایط آرمانی‌اش برگردد؟ آنها که دیگر مشکل زمین تمرین، پرواز و ... ندارند. خدا کمک کرد و سپاهان در این مدت راه ۵ ساله را طی نمود.

امیر قلعه‌نویی با یادآوری دیدار لغو شده پرسپولیس و سپاهان خاطرنشان کرد: در بازی با پرسپولیس سپاهان واقعا می‌خواست بازی کند، من مسئول فنی هستم و برای این بازی اردو برگزار کردیم، من یک گله دارم و این است که شیوع ویروس کرونا را می‌توانستند اوایل بهمن اعلام کنند و اگر آن زمان تمهیدات لازم در نظر گرفته می‌شد الان به این شرایط حاد نمی‌رسیدیم، اگر این کار را همان موقع انجام می‌دادند بهتر نبود؟ تماشاگران ما سرمایه اصلی ورزش هستند و فوتبال بدون آنها لذتی ندارد، زمانی که در هتل بودیم من شرایط را مدیریت کردم که اتفاقی برای کسی نیافتد. ساعت ۵ بعدازظهر برای بازی اعلام آمادگی کردیم، من از آقای جلال مرادی گله دارم که گفتند ما ۱۶:۱۵ به ورزشگاه رسیدیم در صورتی که ما ۱۶:۳۵ به ورزشگاه آمدیم و با چه سرعتی خودمان را آماده کردیم تا برای ساعت ۵ بعدازظهر آماده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: قانون می‌گوید که ناظر دو تیم را صدا کند و داوران را به زمین بفرستد، ساعت 17 بعدازظهر آماده بازی بودیم، آقای تابش هم همه فکر و ذکرش این بود که اتفاقی نیافتد و از مقامات استانی کسب تکلیف می‌کرد. تا قبل از ساعت 15:30 شرایط حاد بود و بعد از آن یکسری رفتارها شد که الان جای گفتن آن نیست، به هر حال هر تیمی دوست دارد جلوی تماشاگرانش بازی کند.

وی پیرامون سال فوتبالی 98 سپاهان بیان داشت: امسال در ۳ جام مدعی هستیم، در لیگ قهرمانان آسیا سپاهان اندازه ۳ نماینده دیگر امتیاز کسب کرده و حتی یک امتیاز هم بیشتر دارد، ما هنوز تیم دوم لیگ هستیم و در جام حذفی هم حضور داریم. بعضی‌ها می‌گویند سپاهان تیم پرستاره است. چند سال پیش نیازمند و محبی و کریمی کجا بودند؟ شایان مصلح، امید نورافکن و سروش رفیعی بازیکنانی بودند که باشگاه‌های قبلی‌شان نخواستند ولی ما آمدیم و یک تیم را درست کردیم. بعضی از دوستان تبلیغ منفی می‌کنند.

قلعه نویی در پایان افزود: سپاهان کجا به مشکل خورد؟ ما براساس بازی‌ای که می‌کنیم مزدمان نگرفتیم و بازی‌هایی که مساوی کردیم و بازی‌هایی که نتیجه را از دست دادیم حق‌مان پیروزی بود. ایرادمان جایی بود که ساختار خوب دفاعی تیم خوب نیم‌فصل اول را از دست دادیم. پورقاز و وولسیانی را از دست دادیم. کی‌روش دیر به ما اضافه شد و بعد از اینکه مرخصی رفت و با تاخیر برگشت و بعد از آن مصدوم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =