زرندی

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت صمت در سال‌ جاری، توسعه تولید و تعمیق ساخت داخل در راستای تحقق رونق تولید بود.

به گزارش ایراسین، سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه های وزارت صمت در مسیر تحقق رونق تولید گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت صمت در سال‌ جاری، توسعه تولید و تعمیق ساخت داخل در راستای تحقق رونق تولید بود.

زرندی در ادامه افزود: نهضت ساخت داخل به معنای این است که همه دستگاه‌ها و نهادها پای کار بیایند و به تولید مانند سال‌های گذشته نگاه نکنند.

وی گفت: باید تفاوتی بین سال رونق تولید و نهضت ساخت تولید با گذشته باشد. نمی‌شود شعار رونق تولید داد اما برخی دستگاه‌ها مانند گذشته با تولید رفتار کنند.

زرندی در پایان مهمترین برنامه های ساخت داخل را تشریح کرد و گفت:جایگزینی واردات و توسعه ساخت داخل، ایجاد مرکز ساخت داخل، ماشین‌سازی و تجهیزات، ایجاد سامانه توانمندی‌ها و اعلام نیاز (توانیران) به آدرس (www.tavaniran.ir)، برگزاری میزهای تعمیق ساخت داخل، اجرایی کردن قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و ممنوعیت واردات یک هزار و 523 ردیف تعرفه دارای کالای مشابه خارجی و غیرضروری، به عنوان مهم‌ترین برنامه‌ها برای ساخت داخل می باشد.

انتها/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =