ویروس کرونا

مدیر این مجتمع با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان آذربایجان شرقی و شهرستان میانه از اهتمام ویژه این مجتمع برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان خبر داد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد میانه؛ مهندس ناجی از اختصاص هزینه ی  بالغ بر750 میلیون ریال در راستای اجرای تصمیمات متخذه از سوی اعضای کارگروه مقابله با ویروس کرونا برای پیشگیری از شیوع بیماری خبر داد. 

وی در ادامه تهیه مواد ضدعفونی کننده جهت استفاده در فضای باز(وایتکس) به میزان 500 کارتن و تهیه مواد  ضدعفونی کننده جهت استفاده در فضای بسته ( نانو سیل) به مقدار 60 لیتر جهت ضدعفونی کردن کل سطح شهرمیانه ، شامل مجتمع های مسکونی، بازار و غیره به مدت 14 روز از طریق  این مجتمع و اکیپ اجرایی شامل نیروهای سپاه، بسیج و شهرداری میانه خبر داد.

مدیر مجتمع فولاد میانه همچنین به تهیه 1000 عدد مایع ضدعفونی کننده دست جهت توزیع بین خانوارهای روستایی اسلام آباد و مناطق همجوار را از دیگر اقدامات خواند. 

وی افزود: از طریق این مجتمع  در مجموع  580 عدد ماسک فیلتردار N95   به بیمارستان خاتم الانبیای میانه، اداره صنعت معدن و تجارت میانه، ستاد مدیریت بحران استان و 30 دست لباس ایزوله یکبارمصرف به سپاه ناحیه مقاومت میانه اهدا شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =