• ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
  • کد خبر: 5210
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد ایران پوریان

محمد ایرانپوریان مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از بند مصدومیت رهایی یافته است.

به گزارش ایراسین، محمد ایرانپوریان مدافع راست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون مصدومیتش گفت: مصدومیت جزئی از زندگی فوتبالیست ها می باشد اما به جرات می توانم بگویم بدترین و تلخ ترین سال فوتبالی ام بود، برای فوتبالیست ها هیچ چیز بدتر از این نیست که به خاطر یک درد نتوانند بازی کنند و روزهای خیلی سختی را گذراندم.

وی با بیان اینکه در تمام سال های گذشته بازیکنی بودم که در هر تیمی بودم فیکس بازی می کردم، بیان داشت: همواره سعی کردم یکی از بهترین ها در پست خودم هم باشم، آمار بازی هایم هم مشخص است اما امسال واقعا بدشانسی آوردم، با این وجود قسمت این بوده و خدا را شکر را می کنم .

محمد ایرانپوریان افزود: خوشبختانه مدتی است تمریناتم را شروع کردم و مشکلی از نظر مصدومیت ندارم، کمی از نظر بدنی عقب هستم که به زودی خودم را به شرایط ایده آل می رسانم. فکر می کنم در شروع مجدد لیگ بتوانم برای تیمم بازی کنم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. چون دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ شده است.

مدافع راست تیم فولاد مبارکه سپاهان در خصوص تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل شیوع کرونا تاکید کرد: واقعیت این است که سلامتی فوتبالیست ها از هرچیزی بیشتر اهمیت دارد. اینکه یکروز برنامه می دهند و بعد می گویند باید مسابقات تا پایان فروردین تعطیل شود هم خوب نیست، فکر می کنم باید تا ریشه کن شدن این بیماری مسابقات را به حالت تعلیق در بیاورند تا همه با خیال راحت وارد زمین شویم و بتوانیم از فوتبال لذت ببریم.

وی تصریح کرد: از مردم عزیزم می خواهم مواظب سلامتی شان باشند، واقعا روزهای سختی را می گذرانیم و همه باید دست به دست هم بدهیم تا با عبور از این بحران جهانی دوباره لبخند به لب هایمان بیاید.

ایرانپوریان در پایان با بیان اینکه از هواداران خوب سپاهان عذرخواهی می کنم گفت: متاسفانه در لیگ نوزدهم نتوانستم به دلیل مصدومیت در خدمت شان باشم، امیدوارم آنها نیز مرا درک کنند اما شک نکنید با قدرت به فوتبال برمی گردم و دینم را ادا می کنم. انشاالله زمانی که برگشتم بتوانیم حداقل امسال یک جام بگیریم و به هواداران هدیه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =