محمدی راد

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: از مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تشکر می‌کنم که نگاه ویژه ای به والیبال داشتند.

به گزارش ایراسین، رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همکاری‌های لازم را برای بهبود کیفیت تیم انجام دادند، مدیران باشگاه از من یک برنامه سه ساله خواستند که ما بتوانیم در طول سه سال به قهرمانی در لیگ و حضور در آسیا برسیم، مدیران باشگاه آگاهانه این تصمیم را گرفتند.

وی ادامه داد: مدیران از تجربه‌های گذشته که در تیمداری اصفهان وجود داشته استفاده کرده اند، برای سال دوم نیز سعی داریم طبق برنامه سه ساله‌ای که مشخص کرده ایم ادامه دهیم تا شرایط و جایگاه مناسب‌تری را برای تیم کسب کنیم.

رحمان محمدی راد پیرامون ادامه لیگ برتر والیبال گفت: لیگ امسال به طور کامل تعطیل شد و جایگاهی برای تیم‌ها مطرح نشد، تیم‌ها امیدوار بودند که بازی‌های پلی آف شروع شود تا بتوانند نتایج بهتری را کسب کنند، جدول رده بندی امسال به همان شکل باقی ماند، برخی تیم‌ها بازی‌های بیشتری را نسبت به تیم‌های دیگر انجام داده بودند، لیگ امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به طور کامل لغو شد، جایگاه هیچ تیمی در جدول رده بندی مشخص نشد.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: زمانی که فدراسیون تعطیلی لیگ امسال را اعلام کرد تمرینات سپاهان و سایر تیم‌ها لغو شد و هیچکدام از تیم‌ها در این شرایط تمرین نمی‌کنند، تمرین در این شرایط به صلاح تیم‌ها نبود.

وی با بیان اینکه تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در سال اول حضورش تیم‌داری خوبی را انجام داد، بیان داشت: باشگاه و بازیکنان تمام تلاش خود را برای به ثبات رساندن برخی موارد انجام دادند، تیمداری نیازمند امکانات است، در ابتدای لیگ بازی‌های تیم ما در سالن مخابرات انجام می‌شد، پس از گذشت زمان و آماده شدن سالن جدید بازی‌های ما در ورزشگاه ۲۵ آبان برگزار شد.

رحمان محمدی راد در پایان گفت: در ورزشگاه ۲۵ آبان امکانات بهتری در اختیار تیم گذاشته شد و از نظر امکانات سپاهان یکی از بهترین باشگاه‌ها است، از این امکانات راضی هستم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =