محسن شکل آبادی

معاون فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: یکی از رسالت های خطیر باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در حوزه فرهنگی ، توجه به مسئولیت های اجتماعی است .

به گزارش ایراسین، محسن شکل آبادی معاون فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: توجه به مسئولیت های اجتماعی امر خداپسندانه ای است که مسئولیت آن بر عهده واحد فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می باشد، در سال 1398 با حمایت هیئت مدیره، باشگاه توانسته اقدامات مؤثری را انجام دهد . 

وی ادامه داد: افتتاح خیریه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که بودجه آن با مشارکت مالی کلیه ورزشکاران تیم های ورزشی باشگاه تأمین گردیده است به عنوان یکی از مهمترین اقدامات باشگاه، توانسته کمک شایانی به رفع نیاز بسیاری از هموطنان داشته باشد .  

محسن شکل آبادی به صورت تیتر وار برخی از اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی سال ۱۳۹۸را به شرح ذیل اعلام نمود:

- کسر یک درصد از قرارداد کلیه ورزشکاران با رضایت کامل این عزیزان ، جهت واریز به صندوق خیریه باشگاه به منظور صرف در امور خیریه .

- مساعدت به افراد بی بضاعت بویژه هواداران سپـاهانی .

- همکاری و مساعدت با خیریه های سطح شهر اصفهان در انجام امور خیریه .

- امضاء تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان و تحت پوشش قرار دادن ۴۰ نفر از یتیمان این کمیته تا پایان تحصیلات دانشگاهی آنان .

- مساعدت در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان .

- اجرای طرح احسان و نیکوکاری در قالب تهیه سبدهای کالا جهت توزیع بین نیازمندان در آستانه عید نوروز .

- مساعدت به مؤسسات فرهنگی ، هیات های مذهبی ، مساجد و حسینیه های سطح شهر اصفهان جهت برگزاری مراسمات فرهنگی مذهبی و همچنین در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی باشگاه به منظور استفاده این مجموعه های فرهنگی مذهبی .

- ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی جهت زلزله زدگان کرمانشاه و سیل زدگان استانهای خوزستان و لرستان .

- راه اندازی موکب باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در راهپیمائی اربعین حسینی.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =