محسن باباصفري

محسن باباصفری سنگربان سابق تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان موفقیت تیم ملی ایران را بر لزوم برنامه ریزی مطلوب دانست.

به گزارش ایراسین، محسن باباصفری سنگربان سابق تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان و دروازه بان کنونی تیم ملی ایران در مورد مشکلات این تیم اظهار داشت: ایده‌ها متفاوت است، همه این مشکلات باید طی جلساتی با حضور رئیس فدراسیون، چند تن از بازیکنان تیم ملی، کادر فنی و کارشناسان مطرح شود تا به یک جمع بندی برسیم و مشکلات اصلی را پیدا کنیم.

وی در ادامه گفت: اگر می خواهیم در سال های آینده تیم ایران در رده های بهتر از پنجمی، ششمی آسیا قرار بگیرد و بتواند به جام جهانی صعود کند باید کارشناسی قوی انجام شود، دو سال دیگر باز انتخابی جام جهانی و بازی های آسیایی را داریم، اینکه بعد از هر مسابقه تنها چند ماه بگوییم چرا این نتیجه حاصل شد و چرا جهانی نشدیم و بعد دوباره روز از نو روزی از نو که نمی شود.

محسن باباصفری با بیان اینکه باید برنامه ریزی اصولی و دقیق از همین الان انجام شود، افزود: با این دید دو سال آینده یک تیم ملی خوب می توانیم داشته باشیم، اکنون حضور لژیونرها در کنار بازیکنان داخلی خیلی می تواند به تیم ملی کمک کند اما قطعا با یک اردو و دو اردو آن هم یک ماه دو ماه قبل از رقابت مهم نمی توان قوی شد، از همین الان برای دو سال آینده نیاز به یک برنامه ریزی دقیق داریم .

گلر اصفهانی تیم ملی هندبال ایران به جذب اسپانسر برای توسعه هندبال اشاره کرد و گفت: اسپانسر و منابع مالی خوب باید به سمت هندبال ما بیاید تا دست مدیران برای خدمت رسانی باز باشد، کشورهای عربی از نظر مالی مشکلی ندارند، اردوهای خوب دارند و نتیجه هم می گیرند.

وی پیرامون جایگاه تیمش در رومانی(Timisoara) بیان داشت: در پایان هفته نوزدهم با ۳۰ امتیاز در رده هفتم هستیم، لیگ رومانی هر پیروزی اش سه امتیازی است و هر تیم با یک برد یا باخت تغییری زیادی در جدول رده بندی خواهد کرد، خدا را شکر وضعیت بدی نداریم و اگر بتوانیم در هفته های پایانی و قبل پلی آف چند بازی باقی مانده را با برد به پایان ببریم می توانیم چهارم جدول شویم و به پلی آف برسیم.

باباصفری ادامه داد: سال آینده هم با همین باشگاه قرارداد دارم اما می توانم به صورت توافقی یا با پرداخت جریمه جدا شوم، چند پیشنهاد دیگر هم از لیگ رومانی و هم از لیگ های فرانسه، اسپانیا، پرتغال و آلمان دارم، باید ببینیم کدام بهتر است. اگر با تیم Timisoara در لیگ رومانی در جام حذفی قهرمان شویم می توانیم به کاپ اروپا راه یابیم.

دروازه بان تیم ملی هندبال ایران در مورد برگزاری لیگ هندبال ایران در دو گروه بیان داشت: خیلی خوب است که مسابقات لیگ برتر در دو گروه برگزار می شود و پلی آف دارد، اما اینکه تیم های هشتم به بعد کارشان قبل از پلی آف تمام شود خوب نیست، باید همه تیم ها بازی کنند و آنها هم برای خود پلی آف داشته باشند و برای رتبه‌های پایین تر بجنگند، یک تیم در اروپا در لیگ ۴۲ بازی و در جام حذفی هم ۶ بازی دارد که حدودا تا انتهای لیگ به ۵۰ بازی می رسد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =