عزت‌الله پورقاز

اکنون از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارم و به بازگشت دوباره به ترکیب تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان فکر می‌کنم.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دیدار با نساجی مازندران علاوه بر از دست دادن دو امتیاز یکی از مهره‌های کلیدی خود را از دست داد، عزت‌الله پورقاز در این بازی با پارگی رباط مواجه شد، این بازیکن جدا از عملکرد خوب در خط دفاع در برنامه‌های تهاجمی تیم نیز حضور پررنگی داشت، با اوت‌هایی که پرتاب می‌کرد و البته گل‌هایی که در ضربات ایستگاهی به ثمر می‌رساند.

عزت‌الله پورقاز که در کنار جورج ولیسیانی زوج خوبی را در قلب خط دفاعی تیم سپاهان تشکیل داده بود فصل گذشته با زدن ۶ گل گلزن‌ترین مدافع میانی لیگ برتر بود و این فصل هم به دنبال به جا گذاشتن این رکورد بود که مصدومیت مانع ادامه حضور وی در ترکیب سپاهان شد.

مدافع گلستانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان این روزها سخت مشغول انجام تمرینات ویژه برای بازگشت دوباره به ترکیب تیم سپاهان است.

عزت پورقاز پیرامون شرایط خود گفت: همه چیز خوب پیش  می‌رود، از دکتر کیهانی تشکر می کنم، همچنین دکتر علیرضا شهاب و مهدی صدیقی که کارهای فیزیوتراپی من را انجام می‌دهند، تشکر ویژه‌ای هم باید از بدنسازها داشته باشم، امیر مؤمنی و کاکا قاندومی.

وی ادامه داد: مصدومیت بدترین بخش زندگی فوتبالیست است، پیشتر هم در سپاهان یک بار به شدت از ناحیه کمر آسیب دیده بودم که به لطف خدا خوب شدم و این بار هم آماده‌تر از گذشته به ترکیب تیم سپاهان برخواهم گشت، از باشگاه سپاهان و امیر قلعه‌نویی هم تشکر می‌کنم که با وجود مصدومیت همان نگاه گذشته را به من دارند و این به من دلگرمی می‌دهد که زودتر و آماده‌تر از گذشته به صحنه برگردم.

مدافع تیم فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه مصدومیت همانند باخت تلخ است، گفت: بازیکنان از مصدومیت فراری هستند، اما واقعیت این است که مصدومیت هم بخشی از زندگی ورزشی یک فوتبالیست است،  راستش را بخواهید بعد از پارگی رباط چند روزی ناراحت بودم، اما الان خوشبختانه از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارم و به بازگشت دوباره به ترکیب سپاهان فکر می‌کنم، شاید اکنون تنها ناراحتی‌ام عدم حضور در ترکیب سپاهان باشد که تصورم بر این است که اگر در ترکیب تیم به میدان می‌رفتم بیشتر می‌توانستم به سپاهان فکر کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =