• ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
  • کد خبر: 5144
  • readingTime: ۲ دقیقه
کی‌روش استنلی

تمرینات تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز سه شنبه 13 اسفندماه 98 با حضور کی روش استنلی پیگیری شد.

به گزارش ایراسین، کی روش استنلی در پایان لیگ هفدهم همراه با امیرقلعه نویی از ذوب آهن به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان کوچ کرد و توانست نمایش هایی را ارائه بدهد که سرمربی سپاهان از وی انتظار داشت و حالا مصدومیت یا محرومیت او چالشی برای کادر فنی سپاهان به شمار می رود و در دیدار برابر السد قطر این موضوع بار دیگر به چشم آمد.

در دو فصلی که کی‌روش همراه قلعه‌نویی به سپاهان رفته، او در 8 بازی لیگ غایب بوده است. سپاهان در 4 مسابقه‌ای که این فصل کی‌روش را نداشته، فقط در هفته اول شاهین بوشهر را شکست داد و در سایر مسابقات طعم برد را نچشیده است. حتی زمان‌هایی که کی‌روش جزء یازده بازیکن فیکس سپاهان نباشد و در ادامه به عنوان تعویضی وارد زمین شود هم سپاهان برای کسب برد و گل زدن به مشکل می‌خورد. در این فصل 4 بازی کی‌روش به عنوان تعویضی وارد زمین شده و سپاهان فقط یکی از آن چهار بازی را برنده شد. در آن چهار بازی، تا قبل از ورود کی‌روش، سایر هم‌تیمی‌های او مجموعا دو گل زدند.

فصل گذشته هم شرایط به همین شکل بود. کی‌روش‌ استنلی در چهار بازی، همراه سپاهان نبود که باز هم شاگردان قلعه‌نویی فقط یکی از آن چهار بازی را برنده شدند. در مجموع این دو فصل، در هشت دیداری که سپاهان کی‌روش را در ترکیب نداشته، این تیم فقط دو بازی را برده و 11 امتیاز کسب کرده است. یک شکست، و فقط 6 گل زده نشان از وابستگی تیم قلعه‌نویی به این مهاجم 195 سانتی‌متری دارد. سپاهان در نیمی از بازی‌هایی که کی‌روش را نداشته حتی گل هم نزده و در این بازی‌ها به جز شاهین، به هیچ تیمی بیشتر از یک گل نزده است.

آمار گلزنی سپاهان در دیدارهایی که کی‌روش هست، بیش از دو برابر بهتر از 8 مسابقه‌ای است که او را در ترکیب نداشت. در این دو فصل سپاهان با کی‌روش متوسط 1.6 گل زده را داشته در حالی که در غیاب او آمار گلزنی‌اش به میانگین یک گل در هر بازی هم نمی‌رسد. کی‌روش و سپاهان به طور میانگین 1.95 امتیاز در هر بازی گرفتند اما سپاهان بدون او، متوسط امتیازش به 1.3 امتیاز در هر بازی افت کرده است؛ روندی که دلیل نتایج نه چندان خوب این هفته‌های سپاهان را هم نشان می‌دهد. سپاهان در پنچ دیدار نیم‌فصل دوم (بعد از تعطیلات) فقطیک بازی را برده و آن یک مسابقه هم همانی بوده که کی‌روش در میان 11 بازیکن منتخب امیرقلعه نویی حضور داشته است.

کی روش که پیش از دیدار برابر السد در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با مصدومیت مواجه شد، این روزها در حال کسب آمادگی کامل برای بازگشت به میادین است و می تواند در اولین دیدار طلایی پوشان که البته هنوز زمانش مشخص نشده، حضور داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =