قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع بیماری کرونا اتفاق خوبی بود.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت:. به هر حال سلامت بازیکنان، مربیان و همه عوامل برگزاری یک مسابقه اهمیتش بیشتر از برگزار شدن یک فوتبال است، خوشحالیم که این اتفاق رخ داد هرچند به نظرم کمی دیر بود.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بعد از تساوی مقابل ذوب‌آهن گفت: این روزها مشغول تمرین هستیم و شرایط خوب است، ما بازی مقابل ذوب‌آهن را آنالیز کردیم، بازی باکیفیتی بود، متاسفانه ما در این دیدار از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. اشتباهات زیادی هم داشتیم و همه این اتفاقات باعث شد بازی مساوی شود.

امیر قلعه نویی پیرامون بازی بعدی سپاهان مقابل گل‌گهر افزود: گل‌گهر سیرجان در نیم‌فصل دوم متحول شده و نتایج خوب و قابل قبولی هم کسب کرده است. به همین دلیل ما بازی راحتی مقابل گل‌گهر نداریم، ما هفته به هفته پیش می‌رویم و الان مهم‌ترین بازی برای ما، بازی با گل‌گهر سیرجان می باشد.  

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان در خصوص استعفای مسعود تابش از مدیرعاملی این باشگاه گفت: تابش انسان شریف و با اصالتی است، فکر می‌کنم وی نزدیک نیم قرن به فوتبال ایران و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خدمت کرد و مدیر ارشد مخابرات بود و در آن حوزه هم خدماتی خوبی ارائه داد،تابش نزدیک به ۵۰ سال است در ورزش حضور دارد، اسم او را می‌توان آقای با اصالت گذاشت.

وی در پایان پیرامون اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما باید به آینده فکر و دعا کنیم هرچه زودتر ویروس کرونا ریشه‌کن شود، ما باید در مورد اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس واقعیت‌ها را می‌گفتیم و این کار را هم کردیم، باشگاه رای صادر شده در این بازی را پیگیری می‌کند، به بازیکنان هم اعلام کردم در این خصوص حرفی نزنند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =