مهدی کیانی

کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: مسعود تابش آدم درست و فوتبالی است، آنقدر به او فشار و استرس وارد کردند که استعفا داد.

به گزارش ایراسین، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون استعفای مسعود تابش از مدیرعاملی این باشگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: باید از آقای تابش تشکر کنم، امثال آقای تابش در فوتبال خیلی کم است، من در تیم‌های زیادی بودم و خیلی از مدیران به راحتی دروغ می‌گفتند اما تابش واقعا دلسوز فوتبال است، ما قدر این افراد را نمی‌دانیم و برای اینکه خودمان بالا برویم امثال آقای تابش را پایین می‌کشیم فوتبال ما به امثال آقای تابش نیاز دارد.

وی درباره شرایط تیم سپاهان گفت: شرایط تیم خوب نیست ولی ما تیم بزرگی هستیم و بازیکنان و کادر فنی بزرگی داریم و ان‌شاءالله به شرایط خوب برمی‌گردیم، هنوز ۹ بازی و امتیازات زیادی باقی مانده است، ما واقعا قبل از بازی با پرسپولیس در شرایط خوب و آماده بازی بودیم اما اتفاقاتی افتاد و ما از حضور هواداران محروم شدیم، آن بازی برای ما شش امتیازی بود و می‌خواستیم بازی کنیم، اما پرسپولیسی‌ها ورزشگاه را ترک کردند.

کیانی در خصوص دربی اصفهان مقابل ذوب آهن افزود: در نیمه اول بازی با ذوب آهن هم خیلی خوب بودیم ولی متاسفانه در نیمه دوم خوب نبودیم، نمی‌خواهم بازی‌مان را در نیمه دوم توجیه کنم اما این ماجرای ویروس کرونا خیلی به ما ضربه زده و از لحاظ روحی و روانی ما را در شرایط خیلی بدی قرار داده است. همان شب بازی با پرسپولیس هم شنیدیم که به دلیل این بیماری، هوادارانمان نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند. نمی‌دانم در این شرایط چه دلیلی دارد که بازی‌ها برگزار می‌شود. ما استرس و فشار زیادی را تحمل می‌کنیم و نمی‌دانم دلیل این کارها چیست و چرا روی برگزاری بازی‌ها پافشاری می‌کنند.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: بدون هواداران و با این همه استرس، فوتبال هیچ لذتی ندارد. تمام تلاش باشگاه و بازیکنان برای این است که هواداران را شاد کند ولی وقتی هوادار نیست و ما در فشار هستیم، اذیت می‌شویم، مسئولان باید فکر اساسی بکنند. تیم‌های دیگر هم اعتراض کردند و از این وضع ناراحت هستیم.

وی درباره برگزار شدن مسابقات لیگ با وجود شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: نمی‌دانم چه دلیلی دارد که مسئولان بازی‌ها را برگزار می‌کنند، ما هر سال مالیات می‌دهیم و ۵ درصد از قراردادمان هم برای شرکت در مسابقات کم می‌شود، پس باید یک فکر اساسی بکنند تا بازیکن با خیالت راحت بازی کند. بنده تصمیم گرفته‌ام که دیگر سر تمرین و بازی نروم، ما بازی می‌کنیم که خودمان، خانواده‌ها و مردم لذت ببرند .

کیانی در پایان پیرامون صحبت‌هایی که این روزها درباره مهندسی شدن نتایج به نفع یک تیم مطرح می‌شود گفت: من دوست ندارم درباره موضوع مهندسی صحبت کنم اما باید به همدیگر کمک کنیم، چرا باید در زیر این همه فشار و استرس بازی کنیم؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =