مهندس ایرج ترابی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و سرپرست جدید سپاهان مطرح گفت: حفظ و تقویت جایگاه شایسته باشگاه فولاد مبارکه دغدغه اصلی مدیران فولاد مبارکه است و برنامه های این باشگاه با قوت ادامه می یابد.

به گزارش ایراسین، پس از اینکه مسعود تابش به دلیل مشکلات شخصی از مدیر عاملی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان استعفاء داد، جلسه ای اضطرای در این باشگاه با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار شد و در نهایت با قبول استعفای مسعود تابش پس از بیشتر از دو سال مدیریت باشگاه سپاهان تغییر کرد.

یک روز پس از قبول استعفای تابش، روز یکشنبه 11 بهمن ماه مراسم تودیع و معارفه منوچهر نیکفر سرپرست جدید باشگاه و مدیرعامل سابق با حضور عظیمیان مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.

ایرج ترابی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه سپاهان پس از استعفای تابش، با اشاره به شرایط خاص باشگاه سپاهان تصریح کرد: دغدغه مدیریت ارشد فولاد مبارکه همواره بر این بوده و هست که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، جایگاه شایسته خود را داشته و همچنان بر مسیر تعالی و بهبود حرکت نماید، هر تصمیمی هم که در این راه اتخاذ می‌شود، قطع به یقین همراستا با اهداف باشگاه بوده و همچنان بر بهبود فضای پیش رو تاکید می شود.

در این مراسم عظیمیان مدیریت شرکت فولاد مبارکه از بازیکنان و کادر فنی سپاهان خواست تا همچنان برای کسب عنوان قهرمانی رقابت ها تلاش کنند.

سپاهان در پایان هفته بیست و یکم با کسب ۳۶ امتیاز فاصله ای ۱۰ امتیازی با صدر جدول دارد ولی همچنان امیدوار به رای کمیته استیناف است تا شاید شرایط بهتری در صورت تغییر رای پیدا کند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =