حسین چرخابی

ما انتظار بیشتری از دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان برای دربی داشتیم.

به گزارش ایراسین، حسین چرخابی پیشکسوت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون دربی فوتبال اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: این مسابقه همیشه پر هیجان و خوب برگزار می‌شد، اما من این مسابقه را در حد تمرین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن دیدم، عدم حضور تماشاگران در درجه اول که می‌توانست به این بازی شور و هیجان دهد و از طرفی موقعیت‌های خطرناکی هر دو تیم کم بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول تیم فولاد مبارکه سپاهان دو موقعیت بسیار خوب داشت که یکی از آن‌ها را تبدیل به گل کرد، محبی به خوبی با توپ حرکت کرد اما می‌توانست با یک پاس روبه‌جلو برای سپاهان یک گل دیگر به ثمر برساند، اما توپ را به ارتفاع زیاد به خارج دروازه زد، تیم ذوب آهن هم در نیمه اول یک موقعیت بسیار خوب داشت که با کمی دقت می‌توانست یک گل داشته باشد.

چرخابی افزود: نیمه اول فقط با سه موقعیت به پایان رسید که دوتای آن برای سپاهان و یکی برای ذوب آهن بود، در نیمه دوم شرایط برعکس شد، به نظر من در این نیمه ذوب‌آهن بهتر از نیمه اول بازی کرد و موقعیت‌های خوبی داشت.

چرخابی با بیان اینکه در نیمه دوم ذوب آهن دو فرصت عالی داشت گفت: یکی از این فرصت ها تبدیل به گل شد، یک موقعیت هم سپاهان داشت، در کل بازی پرهیجانی نبود، ما انتظار بیشتری از این دو تیم اصفهانی برای دربی داشتیم، در مجموع می‌توانم بگویم دربی جالبی برای ما نبود.

پیشکسوت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان با اشاره به بازی سپاهان و پرسپولیس و عدم حضور شاگردان قلعه‌نویی در زمین گفت: به نظر در این موضوع سپاهان ضرر کرد، هم سه گل خورده به گل‌های آن اضافه شد و تفاضل گل‌های آن نسبت به تیم‌های دیگر ضعیف شد، هم سه امتیاز را از دست داد، به نظر من این تفکر اشتباه بود و زمانی که سپاهان وارد ورزشگاه شد، می‌توانست به زمین بیاید و بازی کند. سپاهان حداقل می‌توانست یک نتیجه مساوی بگیرد، اما الان خیلی راحت، حریف بدون این که کوچک‌ترین انرژی مصرف کند توانست سه بر هیچ برنده شود.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =