مهدی ترکمان

موقعیت‌های خیلی زیادی را در مقابل تیم فوتبال ذوب آهن از دست دادیم.

به گزارش ایراسین، مهدی ترکمان مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و گلزن این تیم در دربی اصفهان پیرامون دیدار مقابل ذوب آهن با بیان این مطلب اظهار داشت: خودمان را برای یک نبرد دشوار آماده کرده بودیم، بازی خیلی سختی بود و این را از قبل به خوبی می‌دانستیم، همانطور که دیدید موقعیت‌های خیلی زیادی در این بازی داشتیم و می‌توانستیم در دقایقی که از حریف پیش بودیم اختلاف را بیشتر کنیم ولی کم دقتی باعث شد از فرصت‌ها استفاده نکنیم و در نهایت با گل پنالتی دقیقه ۹۲ کار به تساوی کشیده شد.

وی با بیان اینکه در حساس‌ترین مقطع ممکن، ۲ امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم گفت: این اتفاق خیلی بدی برای ما بود و ۳ امتیاز بازی خیلی برای ما مهم بود ولی به هر حال یک وقت‌هایی شانس با تیم شما یار نیست و روز خوب آن تیم نیست و موقعیت‌ها وارد دروازه نمی‌شود.

ترکمان در خصوص اولین حضورش در ترکیب اصلی سپاهان و گلزنی اش به ذوب آهن بیان داشت: منتظر بودم کادرفنی به من اعتماد کند تا بتوانم از این فرصت استفاده کنم، خدا را شکر این فرصت در اختیارم قرار گرفت، حضور در تیم بزرگی مثل سپاهان و پوشیدن لباس این تیم برایم افتخار است و حتی اگر ۵ دقیقه هم فرصت بازی داشته باشم همه تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار می‌گیرم، آقای قلعه‌نویی همیشه بازیکنانی را دوست دارد که میل هجومی داشته باشند و می‌خواهد تیم با اکثر نفرات در حمله حاضر شود و همیشه به ما توصیه می‌کند با رعایت نکات دفاعی و سریع برگشتن موقع حمله حریف، همیشه سعی کنیم در حمله به تیم کمک کنیم و سبک بازی من هم دقیقاً به همین شکل است و نفوذ و کمک به خط حمله را دوست دارم.

وی ادامه داد: در آن موقعیت هم فضا را باز دیدم و یک لحظه احساس کردم اگر شوت بزنم گل می‌شود و خوشحالم که احساسم درست بود، من روی شوت‌های این مدلی تمرین کردم و احتمال زیادی می‌دادم گل بشود، فقط دو حسرت برایم باقی ماند، اول اینکه گل نخستم برای سپاهان با پیروزی همراه نبود و اینکه جای هواداران خوبمان در این بازی خالی بود و دوست داشتم در حضور آنها گل اولم را جشن بگیرم.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد عملکرد خود گفت: فکر می‌کنم عملکرد بدی نداشتم و آقای قلعه‌نویی هم اینطور که متوجه شدم از عملکردم راضی بود ولی خب متاسفانه موفق به پیروزی نشدیم و ۲ امتیاز از دست دادیم و اگر اولین بازی و اولین گل من برای سپاهان با پیروزی همراه بود آن وقت حسابی خوشحال بودم .

ترکمان پیرامون اتفاقات بازی با پرسپولیس و تاثیر روی تمرکز و روحیه بازیکنان افزود: اصلاً شرایط روحی و تمرکز خوبی نداشتیم و این روی ما تاثیر منفی گذاشته بود، به هر حال مهم‌ترین بازی فصل ما بود و آن اتفاقات از لحاظ روحی ضربه سنگینی برای ما بود و فکر می‌کنم با اینکه کار زیادی انجام داده بودیم ولی اثرش را روی این بازی گذاشت.

وی پیرامون ویروس کرونا بیان داشت: با توجه به شیوع این بیماری نمی‌دانم چرا مسابقات را تا رفع این مشکل تعطیل نمی‌کنند؟ چه چیزی از جان بازیکنان و عوامل درگیر بازی‌ها در فوتبال مهم تر است؟ ما واقعا با استرس وارد زمین می‌شویم و نمی‌دانیم یارگیری کنیم و ترس ویروس را به جان بخریم یا بازی را ول کنیم و به فکر سلامتمان باشیم.

ترکمان در پایان پیرامون قهرمانی در لیگ برتر تاکید کرد: درست است که فاصله زیاد شده ولی تا وقتی به تیمی جام نداده‌اند یعنی لیگ تمام نشده و هنوز ادامه دارد، ما وظیفه داریم تا آخرین لحظه که هنوز شانس داریم تلاش کنیم و همین کار را خواهیم کرد.

انتها/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =