تابش

یک هفته برای تجدید نظر فرصت داریم به طور قطع به رای اعتراض خواهیم کرد.

به گزارش ایراسین، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون رای صادر شده توسط کمیته انضباطی و اعلام نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس با بیان این مطلب اظهار داشت: یک هفته برای تجدید نظر فرصت داریم به طور قطع به آن اعتراض خواهیم کرد، در ابتدا باید در موارد مختلف در هیأت مدیره باشگاه بحث کنیم و به جمع‌بندی برسیم تا اعتراض خودمان را به این رای اعلام و معقول عمل کنیم.

وی ادامه داد: ما هنوز این رای را قبول نکرده‌ایم و به برگشت رای امیدوار هستیم، به هرحال انسان با امید زندگی می‌کند، تلاشمان را می‌کنیم. اگر رای برنگشت راه خودمان را ادامه می‌دهیم، هر چند سال‌هاست اینطور عمل می‌شود و به این مسائل عادت کرده‌ایم.

مسعود تابش در خصوص صحبت‌های شایان مصلح در فضای مجازی گفت: شایان مصلح گفته خیلی از صحبت‌های من را منتشر نکردند و این صحبت‌های من هم برای الان نیست، اما چیزی که در این مدت برای من خیلی جالب بود برنامه‌های متعدد صدا و سیما بود که به تعدد ما را محاکمه می‌کردند و از خودشان رای صادر می‌کردند، در صورتیکه از مدیرعامل پرسپولیس سوال می‌کردند و نظر می‌خواستند.

 مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: ما برای بازی با پرسپولیس در نهایت آماده برگزاری بازی شدیم، همه هم دیدند برای مدتی نمی‌توانستیم از هتل خارج شویم و تازه ساعت ۱۵:۳۰ بعدازظهر راه خروج ما توسط یگان ویژه نیروی انتظامی باز شد.

وی پیرامون اتفاقات بازی لغو شده با پرسپولیس ادامه داد: صحبت کردن با صدا و سیما کاملا تنش‌زا است برای اینکه یکطرفه به قاضی می‌روند، به جز رادیو ورزش با هر برنامه‌ای چه از صدا و چه از سیما، صحبت کردم کاملا یک طرفه بود، انصاری‌فرد گفت هواداران سپاهان ما را در هتل اذیت کردند اما گل‌محمدی و پیروانی گفتند بدون مشکل از هتل خارج شدیم. مجریان صداوسیما اگر سؤال کنند، ما هم پاسخ می‌دهیم اما چرا قضاوت می‌کنند و بعد محکوم می‌کنند و یا سؤالات‌ تلقینی می‌پرسند.

تابش  پیرامون شیوع ویروس کرونا و لغو مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: این مساله فقط مربوط به ایران نیست و در کشورهای مختلف جهان هم می‌بینیم همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده است، بحث جدی است و من تعجب می‌کنم چطور مسابقات ما ادامه دارد. در مسابقه دیروز ما ظاهرا این مسابقه بدون تماشاگر بود اما حداقل ۲۰۰ نفر در جایگاه ویژه کنار هم نشسته بودند و در کنار زمین هم عوامل مختلفی مانند عوامل انتظامی و رسانه‌ها حضور داشتند. واقعا خطرناک است به نظرم الان ادامه مسابقات صلاح نیست و مساله جان مردم مطرح است.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: مدیران عامل چند باشگاه با من صحبت کردند و پرسیدند که آیا موافق لغو مسابقات هستید؟ به هرحال این مساله خطرناکی است که در همه جا، هواپیماها، هتل‌ها، فرودگاه‌ها، اتوبوس‌ها و.. ممکن است وجود داشته باشد. می‌توانند حداقل چند روز مسابقات را تعطیل کنند و باید آن را بررسی کنند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =