• ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
  • کد خبر: 5085
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار دوتیم سپاهان اصفهان و ذوب آهن درهفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران بانتیجه دو بر صفر به سود تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به پایان رسید

تیم های فوتبال ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مهمترین بازی هفته بیست و یکم برگزار کننده شهرآورد شماره ۶۶ اصفهان هستند.

به گزارش ایراسین، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه 8 با برگزاری 5 دیدار آغاز می شود و در مهمترین دیدار و در دربی اصفهان تیم های ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ساعت 16:15 به میزبانی ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می روند. در هفته‌ای که استقلال در سیرجان باید به دیدار گل‌گهر برود و پرسپولیس در تهران میزبان شهرخودرو است، تیم فولاد مبارکه سپاهان در صدد است در ورزشگاه بدون تماشاگر شهرآورد شماره ۶۶ اصفهان را فتح کند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از حواشی عجیب بازی مقابل پرسپولیس باید به مصاف تیمی بروند که در تهران به استقلال تهران نتیجه را واگذار کرد و حالا به دنبال کسب سومین برد خانگی متوالی با سرمربی مونته‌نگرویی خود است. چشم امید بالانشین‌های لیگ برتر مثل سرخابی‌های پایتخت و تراکتور تبریز به سبزقبایان اصفهانی است تا این تیم بتواند یکی از مدعیان جدی قهرمانی را متوقف کند. اتفاقی که در بازی رفت رخ نداد و تیم طلایی‌پوش میدان با ۲ گل به برتری رسید، از طرفی طلایی پوشان به هیچ وجه نمی خواهند از کورس قهرمانی جا بمانند و درصدد شکست ذوبی ها هستند.

تاکنون در ۶۵ شهرآورد قبلی ۲۶ برد برای فولاد مبارکه سپاهان، ۲۰ پیروزی برای ذوب‌آهن و ۱۹ تساوی به دست آمده است. در سه تقابل اخیر ۲ تیم ذوب رنگ سه امتیاز را ندیده و باید دید این بار چه اتفاقی رخ می‌دهد و همچنین باید منتظر ماند و دید که دربی بدون تماشاگر چه طمعی خواهد داد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =