میدوراگ رادولوویچ

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ما ریکاوری خوبی داشته است و برای دیدار فردا مقابل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان آماده است.

به گزارش ایراسین، میدوراگ رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان ضمن تسلیت به کسانیکه اقوام خود را به علت بیماری کرونا از دست دادند، با بیان این مطلب اظهار داشت: در هفته بیستم مقابل استقلال تهران بازی سختی داشتیم، بازیکنان ما در آن دیدار بسیار خوب عمل کردند و با وجود این که مستحق شکست نبودیم، بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: باید شکست مقابل شاگردان مجیدی را فراموش کنیم چراکه در فوتبال دیروز معنایی ندارد و چیزی که مهم است امروز و فردا است، تیم ما ریکاوری خوبی داشته است و برای دیدار فردا مقابل شاگردان قلعه نویی آماده است، بنده برای تیم سپاهان احترام زیادی قائل هستم اما فردا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

سرمربی ذوب آهن پیرامون جذب ایوان مارکوویچ (هافبک ۲۵ ساله صربستانی) بیان داشت: در شرایط بسیار خوبی است و به همین دلیل وی را جذب کردیم، گزینه‌های زیادی داشتیم اما تنها این گزینه در دو ماه گذشته بازی کرده بود، بنابراین به او پیشنهاد دادیم، امیدوار هستم سریع‌تر به هماهنگی لازم برسد و به تیم کمک کند.

رادولوویچ درباره گله‌مند بودن دانیال اسماعیلی فر افزود: آن موضوع یک سوء تفاهم ساده بود و خبرنگارها در این باره کمی شیطنت کردند، من شخصا با بازیکنان صحبت کردم و با هم مشکل را حل کردیم، بنده به بازیکنان خود اعتقاد دارم و آن‌ها بهترین هستند، طبیعی است به علت شکست بازیکنان عصبی شده باشند، روز بعد من با بازیکنان صحبت کردم و مشکلی خاصی نبود. از الان نیز اعلام می‌کنم که تنها در مصاحبه‌های رسمی مطبوعاتی شرکت می‌کنم چرا که دو مصاحبه مطبوعاتی غیررسمی داشتم که صحبت‌های من را جور دیگه‌ای بازتاب دادند. من قطعا درباره بازیکنان خود صحبت بدی نمی‌کنم چراکه درحال حاضر برای ما بازی می‌کنند و بهترین هستند. شاید بتوان گفت این یک جنگ روانی و شایعه بود که قبل از داربی برای ما ایجاد شد و خداراشکر می‌کنم که حل شد.

وی در پایان در خصوص شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: این ویروس کل دنیا را تحت تاثیر قرار داده است و همه نگران هم هستند، نمی‌خواهم درباره این موضوع که چرا فدراسیون لیگ را تعطیل نکرده است صحبت کنم اما فوتبال بدون تماشاگران معنایی ندارد و امیدوار هستم این مشکل هرچه زودتر حل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =