• ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
  • کد خبر: 5052
  • readingTime: ۲ دقیقه
قلعه نویی

پیروزی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران می تواند ما را در جدول نگه دارد.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه  سپاهان در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: به علت مهمان بودن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، در خارج از خانه بازی کردیم و در دو سه ماه گذشته دومین بازی خودمان را در نقش جهان اصفهان برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در مجموع ما بدشانسی آوردیم گفت: نظم دفاعی خودمان را که در نیم فصل اول ایجاد کرده بودیم، به علت مصدومیت بازیکنان از دست دادیم، در این چند دیدار با یک مدافع وسط بازی کردیم، خوشحالم که در آسیا و لیگ برتر شرایط خوبی داریم و در جام حذفی حاضر هستیم و با همه فراز و نشیبی که داشتیم باید از بازیکنان سپاهان تقدیر کرد که در کمترین زمان راه پنج ساله را طی کردند.

امیر قلعه نویی پیرامون بازی با پرسپولیس بیان داشت: تیم ما برای این بازی آماده است، این دیدار می‌تواند ما را در جدول نگه دارد، تیم ما جلوی السد هم بازی خوبی انجام داد و اسیر حرفه‌ای‌گری این تیم شد، اگر بازیکنان ما مسائلی که در رختکن گفتیم را رعایت می‌کردند، اینطور نمی شد. اشتباهات فردی و بچگانه باعث آن نتیجه شد. چون با پرسپولیس بازی داریم، آن‌ها انگیزه لازم را دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه  سپاهان در خصوص وضعیت مصدومان تیمش افزود: مدافعان وسط ما فصل را از دست داده اند اما طیبی الان در تیم ما است، سروش رفیعی وارد تمرینات عمومی تیم شده، وضعیت استنلی را هم نمی‌دانیم، خود ما هم نمی‌دانیم به بازی با ذوب‌آهن می‌رسد یا نه، امروز شنبه 3 اسفندماه وضعیت استنلی برای بازی با ذوب آهن و النصر مشخص می‌شود.

وی درباره بیماری کرونا گفت: خواهشم این است که دولت مردان این مسئله را جدی بگیرند، حداقل می‌توانستند پروازهای چین را لغو کنند، ما قانون مدار هستیم، نمی‌دانم چرا در چند وقت اخیر در حق ما کم لطفی شده است، الان ما در جام حذفی بلاتکلیف هستیم، ما دوست داریم بعد از مدت ها دوری از اصفهان، در این بازی هواداران را ببینیم.

قلعه نویی پیرامون نتایج پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: آسیا و لیگ برتر شرایط مختلفی دارند، در آسیا به تیم‌های ایرانی کم لطفی می‌شود، بعد از پیروزی برابر العین، اگر در اصفهان بازی می‌کردیم، السد را می‌بردیم و ۶ امتیاز داشتیم و نود درصد راه را می‌رفتیم.

وی در پایان تصریح کرد: بازی فردا فینال گونه است، البته باید بگویم که گل دومی که با السد خوردیم آفساید بود اما اگر فردا تیمی اشتباه کمتری داشته باشد و از موقعیت‌هایش بهره ببرد، می‌تواند پیروز شود، امیدوارم بازیکنان ما اشتباهات مقابل السد را نداشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =