• ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
  • کد خبر: 5049
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدارتیم های سپاهان و پرسپولیس

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در الکلاسیکوی ایران محکوم به شکست پرسپولیس تهران می باشد.

به گزارش ایراسین، در یکی از حساسترین دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم فولاد مبارکه سپاهان روز یکشنبه چهارم اسفندماه در ورزشگاه نقش جهان از ساعت ۱۶:۱۵ پذیرای پرسپولیس می باشد، هر دو تیم بعد از برگزاری دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا، در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که پرسپولیس با ۴۱ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و سپاهان هم با ۵ امتیاز کمتر و ۳۶ امتیاز در رده‌ سوم قرار دارد و این اختلاف امتیاز یعنی اینکه سپاهانی ها محکوم به شکست پرسپولیس هستند و اگر سپاهان مقابل پرسپولیس شکست بخورد فاصله سرخپوشان با تیم‌های مدعی دیگر زیادتر می‌شود و شانس قهرمانی این تیم افزایش پیدا می‌کند.

بازی رفت دو تیم را سپاهانی‌ها موفق شدند با دو گل کی‌روش استنلی و محمد محبی پیروز شوند. در کنار تمام حساسیت‌هایی که جدال سپاهان و پرسپولیس دارد، حضور امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر روی نیمکت سپاهان و تقابل او با پرسپولیسی‌ها به جذابیت‌های این بازی افزوده است، با توجه به شکست شاگردان گل محمدی در دور رفت، پرسپولیس با تمام قوا برای جبران نتیجه دور رفت به زمین می‌آید و همین موضوع نوید یک بازی جذاب را می‌دهد.

از سوی دیگر در نیم‌فصل اول تقابل تیم‌های یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی (شهرخودرو و سپاهان) به تساوی کشید، حالا گل‌محمدی قرار است با تیم جدیدش مقابل قلعه‌نویی قرار بگیرد تا هم تساوی شهرخودرو مقابل سپاهان را جبران کند و هم شکست پرسپولیس در دور رفت را.

با در نظر گرفتن این نکات و البته حساس بودن همیشگی بازی سپاهان و پرسپولیس، فوتبالدوستان باید خود را آماده دیدار جذابی از هفته بیستم لیگ برتر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =