• ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
  • کد خبر: 5046
  • readingTime: ۲ دقیقه
پرسپولیس

در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان میزبان پرسپولیس تهران می باشد.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران روز یکشنبه چهارم اسفندماه 1398ساعت 16:30 بعدازظهر، تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان از پرسپولیس تهران پذیرایی می کند که حواشی مختلفی پیرامون الکلاسیکوی فوتبال ایران است که به شرح ذیل می باشد:

وضعیت مصدومان طلایی پوشان اصفهانی

سروش رفیعی به احتمال فروان به بازی با پرسپولیس می رسد اما وضعیت کی روش استنلی برای دیدار با سرخپوشان نامشخص است.

کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان پیش از بازی با السد در تمرینات دچار مصدومیت شد و سروش رفیعی هافبک این تیم در جریان بازی با تیم قطری از مشکل پیدا کرد تا به این ترتیب حضور هر دو بازیکن برای تقابل با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

سروش رفیعی در جریان بازی با السد دچار آسیب از ناحیه قفسه‌سینه نشده و مشکل هافبک سپاهان کشیدگی و پارگی در قسمتی از عضلات شکمی بود که با تلاش کادرپزشکی سپاهان این مشکل برطرف شده و او به بازی با پرسپولیس می‌رسد.

کی‌روش استنلی مهاجم سپاهان نیز پیش از بازی با السد دچار کشیدگی در ناحیه عضلات کشاله ران شده بود که کادر پزشکی سپاهان در تلاش است تا این بازیکن را به مرز آمادگی برای بازی روز یکشنبه برساند. ضمن اینکه با تلاش تیم پزشکی سپاهان، مصدومیت محمد ایرانپوریان نیز برطرف شده است.

زمان کنفرانس خبری گل‌محمدی و قلعه‌نویی

کنفرانس خبری سرمربیان تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران شنبه سوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

بر همین اساس یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ و امیر قلعه نویی سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۸:۴۵ در سالن کنفرانس هتل کوثر اصفهان پاسخگوی سوالات نمایندگان رسانه‌های خبری خواهند بود.

حضور استوکس در هاله ای از ابهام

دیدار پرسپولیس مقابل الشارجه امارات و تساوی ۲-۲ باعث شد انتقاداتی هرچند کم نسبت به ترکیب چیده شده توسط یحیی گل محمدی بین هواداران پرسپولیس پخش شود. بخشی از هواداران پرسپولیس همچنان اعتقاد دارند که یحیی باید بالاخره به استوکس فرصت فیکس شدن و از ابتدا قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس را بدهد. اوساگونا در بازی مقابل الشارجه توانایی ایجاد موقعیت روی دروازه حریف را نداشت اما استوکس در همان دقایقی که بازی کرد توانست چند باری تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد. همین اتفاق موجب شد خیلی ها گمانه زنی هایی در خصوص فیکس شدن استوکس انجام دهند. مهاجم ایرلندی پرسپولیس بعد از مرخصی به تهران برگردد و در تمرین قرمزها شرکت کند، این اتفاق رخ نداد تا یحیی گل محمدی هم ناراحتی خودش را در تمرین ابراز کند. به همین دلیل به نظر استوکس فرصت مهم فیکس شدن در بازی یکشنبه مقابل سپاهان را از دست داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =