جشنواره تولید ملی

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: ضروری است برای واحدهای نمونه شرایطی ایجاد شود تا در سال حداقل یکبار وزیر صنعت، معدن و تجارت را ببینند، اجازه بدهید بخش خصوصی نیز کمک حال دولت باشد.

به گزارش ایراسین، عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت در جشنواره تولید ملی - افتخار ملی با اشاره به اینکه ضروری است برای واحدهای نمونه شرایطی ایجاد شود تا در سال حداقل یکبار  وزیر صنعت، معدن و تجارت را ببینند، گفت: اجازه بدهید بخش خصوصی نیز کمک حال دولت باشد.

وی با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی در زمینه گرفتن مالیات گمشده اقدامات مناسبی انجام داده است، افزود: می بالیم به اینکه اموال ده میلیون تومانی فردی که در شهرستان کوچکی در اصفهان زندگی می کند و به واسطه شناسایی فردی که با شیادی میلیاردها تومان اموال مردم را برده است به حساب صاحب مال برگشته است.

سهل آبادی با تاکید بر اینکه از سال ۹۵ قرار بوده دستگاه پوز برای فروشگاه ها گذاشته شود و آنها بعد از این مدت هنوز نتوانسته اند خود را برای اجرای آن آماده کنند، تصریح کرد: در حال حاضر با وجود پرداخت بیمه و… امکانات چندانی در اختیار کارگران در بیمارستان ها قرار نمی گیرد آنهم در شرایطی که یک آمپول امروز به قیمت چهارونیم میلیون به فروش می رسد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تاکید بر اینکه با وجود مشقت ها صنعتگران هنوز صبوری می کنند، گفت: امروز آدم های که مدعی دین و دینداری بودند و فاکتور فروشی می کردند و امروز به همت سازمان امور مالیاتی در حال شناسایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =