جشنواره تولید ملی

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: امروز سازمان ایمیدرو به عنوان نماینده مستقیم بانک مرکزی تهاتر و مبادلات تجاری را پیگیری می‌کند.

به گزارش ایراسین، علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در هفدهمین جشنواره تولید ملی - افتخار ملی گفت: رشد اقتصادی کشور در دل تحریم ها و فشارهای دشمنان ثابت می‌کند که ما توان اتکا به تولید داخلی را داریم و این دستاورد بزرگ، حاصل یک تلاش جمعی است.

آقامحمدی در ادامه افزود: تقاضاهای به هم پیوسته‌ای در صنعت کشور وجود دارد و هر واحد صنعتی که توان تأمین این نیازها را داشته باشد باید وارد کار شده و به رشد کشور کمک کند.

وی با اشاره با گله‌های تولیدکنندگان از شرایط موجود در دیدار با مقام معظم رهبری تصریح کرد: برای بهبود شرایط، اقدام انجام شده بین ایمیدرو و بانک مرکزی دستاوردهای بسیار مناسبی به همراه داشت. امروز سازمان ایمیدرو به عنوان نماینده مستقیم بانک مرکزی تهاتر و مبادلات تجاری را پیگیری می‌کند.

آقا محمدی گفت: بسیاری از امکانات و سرمایه‌های ما معطل است و ما تا ۱۰ سال می‌توانیم در تحریم کامل، رشد اقتصادی بالا داشته باشیم؛ زنجیره تولید کنندگان باید دست در دست هم داده و با هم همراه باشند.

وی با اشاره به ۳۵ زنجیره موجود در وزارت صمت گفت: از این پس رویکردی مبنی بر اعلام تعداد شرکت‌های دانش بنیان وجود نخواهد داشت و هر واحد تولیدی توان تامین نیاز داخلی داشته باشد باید وارد عمل شده و در حد توان و وسع خود مشارکت کنند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =