• ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
  • کد خبر: 5029
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیام نیازمند

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران آماده رویارویی با السد قطر است.

به گزارش ایراسین، پیام نیازمند گلر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون بازی با السد قطر گفت: اول از همه اینکه ما به صورت کامل آماده بازی روز آینده هستیم، در بازی با العین امارات نتیجه خوبی گرفتیم ولی آن مسابقه مربوط به گذشته است و تنها ۲۴ ساعت برای آن شادی کردیم و بعد از آن تمام تمرکزمان را روی بازی با السد گذاشته ایم.

وی با بیان اینکه بازی سختی داریم افزود: می دانیم این مسابقه چقدر می‌تواند دشوار باشد، چون در گروه ما همه تیم ها سخت هستند، می دانیم السد تیم خوبی است ولی بازیکنان تیم ما هم خیلی خوب هستند، ما هم سپاهان هستیم و بازیکنان با تجربه و جوان خوبی داریم، با تمام تمرکز ذهن  و بدنمان را طی هفته گذشته برای این مسابقه آماده کرده ایم .

وی در رابطه با اولین حضور آسیایی و اولین کلین شیت مقابل العین بیان داشت: برای ما خیلی مهم بود که این بازی ها را با بسته نگه داشتن دروازه‌مان شروع کنیم، خدا را شکر می کنیم که کل تیم دست به دست هم داد، دوست داشتم شروع قوی ای در این مسابقات داشته باشم و خدا را شکر با حمایت کل تیم این اتفاق افتاد و تیممان دروازه را بسته نگه داشت.

پیام نیازمند در پایان افزود: السد بازیکنان خیلی خوبی در تیم دارد، کل تیم فولاد مبارکه سپاهان ایران تلاش می کند که مانند بازی اول بدون اشتباه عمل کنیم و مانند بازی اول دروازه مان را بسته نگه داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =