• ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
  • کد خبر: 5027
  • readingTime: ۱ دقیقه
ژاوی

سرمربی تیم فوتبال السد قطر و سروش رفیعی هافبک فولاد مبارکه سپاهان از دیدار فردا می گویند.

به گزارش ایراسین، تیم فولاد مبارکه سپاهان فردا سه شنبه 29 بهمن ماه در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می‌رود.

در این راستا ژاوی هرناندز گفت: ما بازی اول سپاهان را دیدیم، از اینکه مقابل العین با ۴ گل به پیروزی رسیدند، غافگیرمان کرد، در این بازی تمام تلاش خود را می‌کنیم، بازی سختی مقابل النصر عربستان داشتیم، شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشتیم و اگر مقابل سپاهان به پیروزی برسیم وضعیتمان بهتر می‌شود، اطلاع داریم که تیم ایرانی از لحاظ بدنی تیمی قدرتمند است.

وی در پایان افزود: همیشه پیروزی مقابل تیم‌های ایرانی سخت است، چون سطح بالایی دارند، آن‌ها توانایی خوبی دارند به همین خاطر بازی با آن‌ها سخت است، در این رقابت‌ها امیدوار هستیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم و بتوانیم در این دوره قهرمان آسیا شویم.

سروش رفیعی هافبک فولاد مبارکه سپاهان نیز گفت: ما یک هفته پیش برای اردوی تدارکاتی برای بازی با السد آمدیم، ما کمپی تمرینی برای آمادگی بازی با السد تدارک دیدیم و این تصمیم کادر فنی بود که وضعیت آمادگی خوبی برای این مسابقه داشته باشیم. همه چیز در اینجا فراهم است و این استقبال از طرف مدیریت باشگاه السد برای ما شگفت‌انگیز نبود.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه السد به ما هر زمانی که خواستیم، زمین تمرین و وسیله حمل و نقل دادند و با ما مانند رقیب رفتار نکردند، مدیریت باشگاه السد با مهربانی از ما استقبال کرد، ما همه با هم دوست و برادر هستیم و بسیار از آنها تشکر می‌کنم.

سروش رفیعی خاطرنشان کرد: برتری ۴ بر صفر مقابل العین نشان نمی‌دهد که ما کار راحتی داریم و العین تیم ساده‌ای است، همانطور که مربی گفت، ما باید بیشترین تمرکز و آمادگی را برای بازی با السد داشته باشیم که بازی کاملاً متفاوتی نسبت به دیدار برابر العین خواهد بود. انتظار بازی بسیار سختی داریم و فکر می‌کنم انگیزه زیادی برای بازی مقابل این تیم در خانه‌اش خواهیم داشت.

وی در پایان افزود: السد بهترین تیم قطر است، همانطور که العین بهترین تیم امارات و النصر بهترین تیم عربستان هستند، ما هم تیم قدرتمندی داریم، اینجا لیگ قهرمانان آسیاست، السد عملکرد خوبی در عربستان داشت و نتیجه این بازی به سود ما بود، ما صدرنشین گروه D هستیم، پیروزی یا تساوی مقابل السد دو فرصت برای باقی ماندن در صدر جدول می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =