اسماعیلی

 معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت پس دو جلسه با فولادسازان و تولیدکنندگان آهن اسفنجی، طی بخشنامه ای که اولین بخشنامه در دوره جدید محسوب می شود فروش آهن اسفنجی به تجار را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش ایراسین، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت طی بخشنامه ای، فروش آهن اسفنجی به تجار را ممنوع اعلام کرد.

داریوش اسماعیلی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت پس دو جلسه با فولادسازان و تولیدکنندگان آهن اسفنجی، طی بخشنامه ای که اولین بخشنامه در دوره جدید محسوب می شود فروش آهن اسفنجی به تجار را ممنوع اعلام کرد.

در این بخشنامه که خطاب به کارخانجات عرضه کننده آهن اسفنجی در بازار صادر شده، آمده است: به منظور حمایت از تولید و اطمینان از تامین مواد اولیه کارخانجات تولیدی؛ از این تاریخ فروش آهن اسفنجی تنها به واحدهای تولیدی که مصرف کننده واقعی این محصول میباشند و تنها متناسب با ظرفیت حقیقی تولیدی هر یک از واحدها مجاز بوده و لذا فروش آهن اسفنجی به سایر افراد حقیقی و حقوقی ممنوع می‌باشد و در صورت دریافت گزارش خلاف دستورالعمل فوق مسئولیت موضوع متوجه شخص مدیر عامل بوده و برابر قوانین و مقررات مربوطه برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =