سپهر

با توجه به نظر مشترک مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ، لازم است برای رویدادهای سال جدید، برنامه ای تدوین شود که شاهد حضوری هدفمند و تاثیرگذاری حداکثری در نمایشگاه و همایش های پیش رو باشیم.

به گزارش ایراسین، محمد سپهر مدیرروابط عمومی ایمیدرو در حاشیه نخستین نشست مدیران شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی به خبرنگار ایراسین گفت: جایگاه و اثرگذاری حوزه معدن و صنایع معدنی در اقتصاد کشور ایجاب می کند که روابط عمومی ها به منظور پیاده سازی اهداف و یکپارچگی در اجرای سیاست ها، به هم افزایی بیشتری برسند.

سپهر در ادامه با بیان اینکه کل بدنه این بخش در جهت توسعه کشور، اشتغال زایی، افزایش درآمد و ارزآوری فعالیت دارند، تصریح کرد: تمامی ابزارهای اطلاع رسانی ایمیدرو در خدمت اهداف کلان این بخش است و سیاست اطلاع رسانی سازمان بر همگرایی و با همکاری متقابل با شرکت ها است.

وی با تاکید بر اجرای استراتژی واحدهای این حوزه گفت: وجود ساختار متناسب با اهداف و وظایف روابط عمومی ها، یکی از ارکان اصلی پیاده سازی برنامه ها به صورت هدفمند است.

سپهر با اشاره به سیاست برگزاری رویدادهای معدنی در طول سال گفت: با توجه به نظر مشترک مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ، لازم است برای رویدادهای سال جدید، برنامه ای تدوین شود که شاهد حضوری هدفمند و تاثیرگذاری حداکثری در نمایشگاه و همایش های پیش رو باشیم.

وی در ادامه افزود: برای تحقق اهداف فوق لازم است که در گام نخست شورای سیاست گذاری مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ تشکیل شود تا بتوان به طور شایسته ای به انعکاس دستاوردها و برنامه ها پرداخت و حضور موثری نیز در رویدادها داشت.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو در ادامه با اعلام اینکه آیین نامه شورای سیاست گذاری مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ ایمیدرو به مرحله اجرا رسیده است گفت: آیین نامه این شورا به تایید رییس هیات عامل ایمیدرو رسیده و به زودی می توان وارد فاز اجرایی آن شد. ایمیدرو از این پس برنامه های آموزشی به طور منسجم در حوزه اطلاع رسانی برگزار می کند که هدف آن ارتقای سطح اطلاع رسانی در این حوزه است.

سپهر با اشاره به برنامه راه اندازی 3.5 میلیارد دلار پروژه در بخش معدن و صنایع معدنی تا پایان سال جاری، گفت: در شرایط فعلی نیاز بیشتری برای انتشار اخبار و تحولات ایجاد شده در فضای چندرسانه ای داریم به گونه ای که وضعیت رشد اشتغال همراه با کارخانه های افتتاح شده به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

لازم به ذکر است در این نشست که مدیران روابط عمومی شرکت های فولاد مبارکه، خوزستان، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، ملی فولاد، معدنی و صنعتی گل گهر،‌ آلومینیوم جنوب، منطقه ویژه خلیج فارس، مناطق صنایع انرژی بر لامرد و نیز پارسیان، هلدینگ کاوه پارس، آلومینای ایران، مجتمع سنگان حضور داشتند و به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، در این نشست ایجاد تحول در روابط عمومی ایمیدرو و همکاری نزدیک با شرکت های این حوزه را اقدامی نو دانست و وجود استراتژی یکسان،‌ توسعه آموزش و بهینه کاوی و الگوبرداری از روابط عمومی ها را از نیازهای فعلی این بخش ذکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =