حسین احمدی

با تلاش همکاران حوزه ذوب در مجتمع مس سرچشمه برنامه پیش‌بینی‌شده تولید سال جاری که 214 هزار و 700 تن آند بود در ساعت 23 شب 25 بهمن‌ماه محقق شد.

حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه در گفتگو با ایراسین ضمن اعلام اینکه برنامه تولید سالانه طبق برنامه ریزی سند چشم انداز در مس سرچشمه در سال جاری محقق شده است گفت: با عنایت پروردگار و کمک و تلاش همکاران حوزه ذوب در مجتمع مس سرچشمه، موفقیت دیگری در تابلو افتخارات حوزه ذوب مجتمع مس سرچشمه کسب شد و توانستیم برنامه پیش‌بینی‌شده تولید سال جاری که 214 هزار و 700 تن آند بود را در ساعت 23 شب 25 بهمن‌ماه محقق کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه برنامه تولید آند مجتمع مس سرچشمه برای سال 98 با توجه به توقف ها به میزان 214 هزار تن پیش‌بینی شده بود، تصریح کرد: خدا را شاکریم همکاران ما در ذوب مس سرچشمه سنگ تمام گذاشتند و موفق شدیم یک ماه قبل از پایان سال به این عدد تولید برسیم که در اینجا جا دارد از تلاش و زحمت کلیه همکاران امور ذوب تشکر کنم.
وی در ادامه افزود: اگر همین روند را داشته باشیم و طبق برنامه پیش برویم قطعاً از مرز 230 هزار تن عبور خواهیم کرد که عدد بسیار خوبی در تولید آند مس در کشور به شمار می‌رود.
احمدی با اشاره به اینکه دومین سالی است که زودتر از موعد به رکورد تولید رسیده‌ایم، گفت: در سال 97 نیز برنامه تولید مس سرچشمه 181 هزار تن بود که موفق شدیم اواخر بهمن‌ماه به تولید برسیم و انتهای سال 97 به عدد تولید 201 هزار تن دست یابیم که امسال تاکنون این مقدار 14 هزار تن افزایش پیدا کرده و امیدواریم تا پایان سال حداقل 30 هزار تن نسبت به تولید سال قبل افزایش داشته باشیم.
مدیر مجتمع مس سرچشمه در خصوص عوامل این رکوردزنی در امور ذوب مس سرچشمه گفت: اولین عامل بحث تغییر تکنولوژی بود که پس از سال‌ها در سال 96 موفق شدیم تکنولوژی ذوب را از کوره‌های ریورب به فلش تغییر دهیم و این کار به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام گرفت که جا دارد از همکاران توسعه که ما را در این زمینه یاری کردند تشکر کنم و عامل دوم نیز تلاش، پشتکار و اهتمام همکاران ما در امور ذوب بود که سبب شد ما به این موفقیت دست پیدا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =