• ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
  • کد خبر: 5013
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدی راد

رحمان محمدی راد از اینکه سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان است ابراز خوشحالی نمود.

به گزارش ایراسین، رحمان محمدی راد سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی سه بریک شاگردانش مقابل سایپای تهران در چارچوب هفته هفدهم اظهار داشت: تیم سایپا این روزها خوب بازی می‌کند، شکست دادن سایپا پس از چندین برد متوالی کار سختی بود، ‌باید به آقای شهنازی و اعضای تیم تبریک گفت.

وی تصریح کرد: بازی با کیفیتی را در سه ست اول شاهد بودیم، در ست سوم با تغییر مسیر در سرویس، دریافت‌های سایپا را دچار مشکل کردیم، پس از این اتفاق نظم دفاعی بازیکنانم هر لحظه بهتر شد و نتیجه مورد انتظار را کسب کردیم.

محمدی راد درباره عملکرد شاگردانش گفت: ما پس از چهار بازی  به همت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امکانات و شرایط خوبی را در خارج از اصفهان سپری کردیم و هیچ کدام از بازیکنانم از این بابت خسته نبودند و با نشاط بازی کردند. حتی بازیکنان ذخیره‌ در ۳ یا چهار امتیاز سرنوشت ساز به تیم کمک کردند.

وی در تکمیل صحبت‌های مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مبنی بر قهرمانی دور از انتظارمان در این فصل و تلاش برای ایجاد شرایط قهرمانی در سال آینده گفت: من خوشحالم که در مجموعه سپاهان هستم، انسان‌های حرفه‌ای و آگاه به امور ورزش  در صدر باشگاه سپاهان حضور دارند، حتی پس از شکست‌هایمان نیز همیشه صحبت‌های آقای تابش باعث دلگرمی بازیکنان و حتی منِ مربی می‌شود. طرز فکر حرفه‌ای آقای تابش و تسلط و آگاهی وی نسبت به رشته‌هایی که در سطح حرفه‌ای به تیم داری آن پرداخته‌اند من را خوشحال می کند .

وی پیرامون بازی بعدی تیمش مقابل تیم خاتم اردکان افزود: تیم اردکان در نیم فصل متحول شده است و خود را تقویت کرده و حتی شکل بازیشان را هم تغییر داده است و قطعا بازی سختی را پیشروی داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =