• ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
  • کد خبر: 5002
  • readingTime: ۱ دقیقه
جرثقیل

مدیر واحد جرثقیل های ریخته گری فولاد مبارکه گفت: زمان نصب جرثقیل 50 تنی حمل اسلب شماره 46 واحد آماده‌سازی تختال از 48 ساعت به 12 ساعت کاهش یافت.

به گزارش ایراسین، نورالدین رئیس زاده مدیر واحد جرثقیل های ریخته گری فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه تجربه و تخصص کارشناسان و همکاری با شرکت های دانش بنیان باعث افزایش دستاوردهای بومی سازی و داخلی سازی تجهیزات زنجیره فولاد شده است گفت:  امروز می توانیم این خبر بسیار ارزشمند را بدهیم که زمان نصب جرثقیل 50 تنی حمل اسلب شماره 46 واحد آماده‌سازی تختال از 48 ساعت به 12 ساعت کاهش یافته است.

وی گفت: جرثقیل شماره 46 با کلاس کاری M8A8  و با طول دهانه پل  35.5 متر و ظرفیت باربرداری 50 تن در توسعه پلان شماره A واحد آماده‌سازی تختال برای افزایش ظرفیت انبار اسلب واحد ریخته‌گری مداوم طراحی و ساخته شده است.

رئیس زاده با اشاره به اینکه این عملیات موفقیت بسیار ارزشمندی می باشد افزود: این جرثقیل در دهم بهمن‌ماه در یک شیفت کاری به مدت 12 ساعت در ارتفاع 10 متری تیر گریدرهای سالن ردیف N-O نصب شد.

همچنین میثم آقا ابراهیمیان سرپرست جرثقیل‌های ریخته‌گری نیز با تاکید بر اینکه این رکورد برگ زرینی دیگری از افتخارات فولاد مبارکه می باشد گفت: این سازه 180 تنی از 2 دستگاه پل و یک دستگاه ترولی و سازه‌های رابط تشکیل شده است.

وی رکورد قبلی نصب سازه جرثقیل را مربوط به سازه جرثقیل شماره 45 و به مدت 48 ساعت اعلام کرد و گفت: این موفقیت با برنامه‌ریزی دقیق و همت و تلاش کارکنان واحد جرثقیل‌های ریخته‌گری و با رعایت مسائل ایمنی در جهت کاهش مدت‌زمان توقف خطوط تولید به دست آمد.

ابراهیمیان در پایان گفت: از همکاری مدیریت ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، واحدهای حمل‌ونقل و آماده‌سازی تختال و همچنین از مساعدت شرکت‌های جرثقیل پولاد، شرکت فنی مهندسی و واحد اجرای پروژه‌ها در جهت کسب این موفقیت و تلاش در راه ارتقا سطح فولاد کشور قدردانی می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =