• ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
  • کد خبر: 4990
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در خانه‌اش بر تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب غلبه کرد.

به گزارش ایراسین، از سری رقابت‌های هفته اول از دور دوم لیگ برتر هندبال مردان تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و زاگرس اسلام‌آباد غرب در خانه هندبال اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان طلایی پوشان اصفهانی پیروز میدان شد.

در این دیدار تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه 28 بر 24 تیم زاگرس اسلام آباد غرب را مغلوب خود کرد.

این دیدار همزمان با پایان مرحله نخست مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و شناخت هشت تیم راه یافته به دور بعد و دور دوم سی و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در هفته یازدهم برگزار شد.

لیگ برتر هندبال در 2 گروه الف و ب برگزار می‌شود که تیم سپاهان در گروه ب با 14 امتیاز در رتبه دوم و تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب در گروه الف با 10 امتیاز سوم است.

نتایج کامل بازیهای هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور آقایان:

نفت وگاز گچساران 29 _ نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 30

فرازبام خائیز دهدشت 25 _ ذوب آهن اصفهان 27

فولاد مبارکه سپاهان 28 _ زاگرس اسلام آباد 24

صنعت مس کرمان 28 _ اشتاد سازه سبزوار 23

.........

سومی نوجوانان هندبال سپاهان در کشور

تیم هندبال شهرستان خمینی شهر قهرمان مسابقات هندبال نوجوانان کشور شد.

مرحله نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان مناطق کشور به میزبانی شهرکرد برگزار شد که تیم شهرستان خمینی شهر به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت. تیم خمینی شهر در فینال با غلبه بر قصر نشاط بهبهان به این مهم رسید. دیدار رده بندی بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پیشتاز بهبهان برگزار شد که به علت ترک زمین از سوی بهبهانی ها (در اعتراض به داوری در سی ثانیه پایان بازی مرحله نیمه نهایی) از ادامه بازیها کنار گذاشته و محروم شدند و تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مقام سوم این مسابقات دست پیدا نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =