تفاهمنامه

تفاهم نامه آموزشی طرح سرباز مهارت بین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و جهاد دانشگاهی منعقد شد.

به گزارش ایراسین، تفاهمنامه آموزشی طرح سرباز مهارت بین اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاد دانشگاهی اصفهان با حضور محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان منعقد شد، محمد سلطان حسینی در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،  انجام این فعالیت را  به بهترین شکل ممکن مورد نیاز دانست  و بیان داشت: استمرار و تقویت این حرکت به کیفیت و چگونگی اجرای این دوره‌ها بستگی دارد.

وی با اشاره به اهمیت مهارت‌های زندگی، مهارت های کسب و کار  برای قشر جوان، گفت: امیدواریم سرفصل‌های مورد نیاز به خوبی به سربازان وظیفه که بخش عمده آنان از جوانان و فارغ التحصیلان جامعه هستند با کیفیت روند اجرا و در نهایت برگزاری موفق و تاثیرگذار آن نیز منجر به مهارت های اشتغالزایی برای آنان شود.

تیموری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: این طرح  بستر مناسبی برای مهارت‌آموزی، افزایش توانمندی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای قشر جوان است.

وی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح سرباز ماهر  بیش از ۱۰۰۰ نفر سرباز وظیفه را در  ۸۰ ساعت تحت پوشش آموزش‌های لازم قرار خواهد داد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اصفهان ضمن تقدیر از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان به ویژه سلطان حسینی در افزود: طرح سرباز ماهر از طرح‌های بزرگی است که می‌تواند اثرگذاری لازم را داشته باشد و بتواند به اشتغال‌آفرینی نسل جوان در استان کمک کند، این کار مشترک با  ورزش و جوانان در استان مانند تجربه‌های گذشته به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

گفتنی است این تفاهمنامه در اداره کل ورزش و جوانان انعقاد شد که در پایان نمایندگان، مسئولین نظامی و انتظامی نظرات و پیشنهادات خود را در راستای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح بیان نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =