• ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۹
  • کد خبر: 4971
  • readingTime: ۱ دقیقه
پدرو امانوئل

سرمربی العین گفت: ما در مقابل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تلاش می‌کنیم که توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم.

به گزارش ایراسین، تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و العین امارات از گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا موسوم به گروه مرگ از ساعت ۱۸:۲۰ امروز در امارات به مصاف هم می روند. پدرو امانوئل سرمربی تیم العین در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: العین شایسته حضور در لیگ قهرمانان آسیا است، به نظرم تمام تیم برای حضور در این رقابت‌ها آماده هستند و بازیکنان از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند، هواداران العین هم دوست دارند تیم‌شان در تراز بالا باشد و ما مربی‌ها به دنبال حضور در چنین تورنمنت‌هایی هستیم.

وی افزود: امروز به مصاف تیم قدرتمندی می‌رویم که یکی از بهترین تیم‌های ایران به شمار می‌آید، ما در این بازی تلاش می‌کنیم که توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و چون آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند و ما نیز برای این بازی اهمیت زیادی قائل هستیم، ما در این دیدار به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز هستیم و در صورت حمایت هواداران در این بازی به نتیجه مطلوب دست پیدا خواهیم کرد.

سرمربی پرتغالی تیم العین با بیان اینکه بازی مقابل سپاهان از دیدار ما با بنیادکار در مرحله پلی‌آف متفاوت است گفت: چون ما در شرایط کنونی وضعیت بهتری داریم و تیم به اعتماد به نفس خوبی رسیده است. به همین خاطر ما به تمام بازیکنان اطمینان داریم که در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشند.

پدرو امانوئل در پایان افزود: به نظرم تیم در شرایط کنونی تمرکز بالایی دارد و می‌تواند فرصت‌های به دست آمده را به گل تبدیل نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =