• ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
  • کد خبر: 4965
  • readingTime: ۱ دقیقه
هاجر دباغی

مهاجم تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان معتقد می باشد که تیم ذوب آهن از نیم فصل نخست بهتر شده است.

به گزارش ایراسین، هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، روز جمعه گذشته با برگزاری شش دیدار پیگیری شد و در حساس ترین بازی دو تیم شهرداری سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مجموعه ورزشی تختی سیرجان با هم به رقابت پرداختند، در پایان تیم شهرداری سیرجان با نتیجه 3 بر یک، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را شکست داد تا سپاهانی ها با همان 32 امتیاز به رده چهارم سقوط کنند.

هاجر دباغی مهاجم گلزن تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیرامون شکست یک بر سه مقابل سیرجانی ها اظهار داشت: با شروع بازی در همان 15 دقیقه نخست روی اشتباهات فردی دو گل دریافت کردیم که باعث شد تمرکزمان در 45 دقیقه اول به هم بریزد، اما در نیمه دوم به طور کامل توپ و میدان در اختیارمان بود و حتی یک گل نیز به ثمر رساندیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مالکیتی که داشتیم فرصت های ما تبدیل به گل نشد، تیم فولاد مبارکه سپاهان برای رسیدن به گل دوم بسیار جلو کشیده بود که در یک ضد حمله شهرداری سیرجان به گل سوم رسید و ما بدون امتیاز به سمت اصفهان آمدیم، اما در کل، بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود و هر دو تیم بازی زیبایی را ارائه دادند.

هاجر دباغی پیرامون بازی آینده تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: روز جمعه 25 بهمن ماه 1398 ساعت 10 صبح در ورزشگاه صفائیه مبارکه و در دربی اصفهان میزبان ذوب آهن هستیم که امیدوارم با کسب سه امتیاز دربی اصفهان را فتح نمائیم.

مهاجم تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در خصوص تیم ذوب اصفهان بیان داشت: تیم ذوب آهن نسبت به نیم فصل نخست بهتر شده است، پیروزی برای ما در این بازی بسیار مهم است چراکه یک بازی خانگی محسوب می شود و در صورت پیروزی می توانیم همچنان برای کسب سکو بجنگیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درست است که ما جایگاه سوم را از دست داده ایم اما 6 هفته دیگر تا پایان لیگ زمان باقی مانده است و می توانیم با تلاش کادرفنی و بازیکنان بهترین نتایج را کسب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =