• ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳
  • کد خبر: 4946
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال

در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال ایران تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مصاف کاله آمل می رود.

به گزارش ایراسین، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال روز یکشنبه با برگزاری شش دیدار پیگیری خواهد شد و سه رقابت مهم و حساس بین شش تیم بالای جدول برگزار می‌شود.

تیم صدرنشین شهرداری ورامین در خانه میزبان تیم رده دومی پیکان است. پیکان در دور رفت مسابقات در خانه مغلوب تیم ورامین شد و فردا در خانهِ حریف با حضور تماشاگران پرشور ورامینی کار سختی در پیش خواهد داشت.

دو تیم سایپا تهران و شهرداری ارومیه نیز در خانه والیبال تهران رو در روی هم قرار خواهند گرفت. دو تیم در بازی‌های اخیر خود پیروزی‌های مهمی کسب کرده‌اند. سایپا تک شکست شهرداری ورامین را رقم زده است و در دور رفت شهرداری ارومیه را در خانه شکست داد اما شرایط تیم ارومیه با حضور پیمان اکبری در رأس این تیم، تغییر کرده است و باید دید در جدال حساس فردا کدام تیم پیروز می‌شود.

در دیگر بازی مهم هفته، کاله مازندران میزبان تیم فولاد مبارکه سپاهان می باشد،  شاگردان محمدی راد در تیم سپاهان در هفته چهاردهم رقابت‌ها نتیجه را مقابل تیم سیرجانی واگذار کردند و فردا در آمل به مصاف تیم کاله می‌روند. تیم سپاهان که از ۱۳ بازی خود ۹ پیروزی کسب کرده، به مصاف کاله ای که پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر شهداب یزد به نهمین برد خود دست یافته و بر اساس تفاضل امتیازات در رده ششم قرار دارد می رود.

شاگردان محمدی راد که در اولین حضور خود در لیگ برتر با کسب نتایج خوب خط و نشان های زیادی برای دیگر مدعیان کشیده‌اند در پی آن هستند تا در پیروزی در این دیدار بتوانند دوباره به جمع ۳ تیم برتر بازگردند.

برنامه کامل دیدارهای هفته پانزدهم/ یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۷:

کاله مازندران - فولاد مبارکه سپاهان

راه یاب ملل مریوان - خاتم اردکان

شهرداری ورامین - پیکان تهران

سایپا - شهرداری ارومیه

شهروند اراک - فولاد سیرجان

شهرداری گنبد - شهداب یزد

در جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور تیم‌های شهرداری ورامین، پیکان، سایپا و سپاهان رده‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند و تیم‌های شهروند اراک و خاتم اردکان نیز قعرنشین هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =