دیدار دوتیم سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ برتر باتساوی
صفر بر صفر در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید

عکس مجتبی جهان بخش

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و در مجموع از بازی و نتیجه مقابل نفت مسجدسلیمان راضی نیستم.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از تساوی بدون گل مقابل نفت مسجدسلیمان با بیان این مطلب اظهار داشت: شاگردان تارتار از پرتاب اوت که قبلاً وی از آن انتقاد می کرد موقعیت خوبی ایجاد کرد، اما در نیمه دوم عملاً به دروازه ما نزدیک ما نشد و حاکم میدان بودیم.

وی تصریح کرد: تغییراتی در نیمه دوم از لحاظ گردش توپ ایجاد کردیم و یک توپ ما به تیر دروازه برخورد کرد، از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و در مجموع از بازی و نتیجه آن راضی نیستم، از مسئولان تشکر می‌کنم که زمین نسبت به سال‌های گذشته، شرایط بهتری داشت.

امیر قلعه‌نویی پیرامون انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: به دوست خوبم اسکوچیچ که انسان خوب و مربی با دانشی است، تبریک عرض می نمایم، قطعا با آمدن دی فوتبال ما به روزهای خوبش بازمی‌گردد، از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که مرا جزء گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی قرار دادند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در تمجید از هواداران نفت مسجدسلیمان گفت: از کانون هواداران نفت تشکر می‌کنم که روز قبل از بازی به هتل آمدند و برخلاف خیلی جاها، شاهد فضای خوبی بودیم، باید لیاقت ادب و معرفت اولین‌ها را به آن‌ها بدهیم.

وی با اشاره به عملکرد علی قربانی خاطرنشان کرد: کی‌روش استنلی را نداشتیم و علی قربانی که مهاجم هدف خوب فوتبال ماست، از لحاظ روانی افت کرده است، وی به بازی و زمان نیاز دارد و از لحاظ کیفی، عملکرد خوبی داشت، او از یک فرصت گلزنی هم استفاده نکرد. تجربه ۴۵ دقیقه اول را داشتیم و با تغییراتی که ایجاد کردیم، تیم ما خیلی خوب بازی کرد که به گل نرسید. نظم دفاعی تیم نفت خیلی خیلی خوب بود و از لحاظ ساختار دفاعی، شرایط مطلوبی را دارا می باشد.

امیر قلعه‌نویی در پایان گفت: تیم نفت در خط دفاعی تجمع داشت و ما بازی را به کناره‌ها بردیم، در این شرایط موقعیت‌هایی داشتیم که بدشانسی آوردیم، تغییراتی که در نیمه دوم ایجاد کردیم، کفه ترازو را به نفع ما کرد اما بدشانس بودیم توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =