• ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
  • کد خبر: 4932
  • readingTime: ۲ دقیقه
نشست خبری دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان با اصحاب رسانه .بهمن 68

عکس:مجتبی جهان بخش

استاندار اصفهان گفت: باید ورزش همگانی را در بین مردم همه گیر و نهادینه کنیم، اظهار داشت: احیا، توسعه و تعمیم ورزش کارکنان نهادها و سازمان های دولتی همواره یکی از دغدغه های مدیران ارشد سیستم اداری کشور بوده و هست.

به گزارش ایراسین، عباس رضایی دراولین همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت و دومین همایش دوچرخه سواری مدیران ارشد استان اصفهان در جمع خبرنگاران و مدیران استان ادامه داد: مدیران باید منشا این اثر باشند و تنها به مراسم آیینی و نمادین و شعارها دل نبسته و بسنده نکنند.

وی با اشاره به اینکه ورزش کارکنان در ساعات اداری باید طبق ضوابط خاصی باشد که باعث معطل ماندن ارباب رجوع نشود بیان داشت: امیدوارم این نکته به اجرا برسد و امروز با شما میثاق، تعهد اخلاقی و پیمان می بندم که قول بدهید که از امروز در زندگی شخصی و اجتماعی خود روزانه 30 دقیقه ورزش کنید.

استاندار اصفهان ادامه داد: در جلساتی که در استانداری برگزار می‌کنم، پارسال برای یک دقیقه و امسال نیز برای دو دقیقه از همه حاضران می‌خواهم حرکات کششی را برای جلوگیری از آسیب‌های حرکتی و عضلانی انجام دهند و به این طریق سالمتر بمانند.

رضایی با اشاره به برگزاری اولین همایش دوچرخه سواری مدیران ارشد استان اصفهان تصریح کرد: امیدواریم این همایش شروعی برای برگزاری برنامه های مستمر ورزشی برای کارکنان نهادها و سازمان ها باشد، چرا که برنامه های اینچنینی باعث می شود حداقل کارمندان بخش های مختلف اداری هفته ای چند ساعت دور هم باشند و به فعالیت های ورزشی بپردازند و این موضوع باعث همدلی و الفت خواهد شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: سال ۷۸ شعاری را سازمان بهداشت جهانی تحت عنوان تحرک رمز سلامتی است داشت. بنده به ذهنم رسید که من به عنوان مسئول بهداشت استان باید از خود شروع کنم و پیاده به دانشگاه می‌رفتم و بر می‌گشتم ومدتی قبل در دانشگاه علوم پزشکی با دکتر اکبری دستور عملی انجام شد که هر پرسنلی از کارکنان اداری وزن کم می‌کند امتیاز داشته باشد و برای شهریور ماه که روز کارمند است به یک گروه و پایه تشویقی بدهیم.

استاندار با بیان اینکه مراسم امروز بهانه برای همدلی با نظام است، گفت: جمع شدن امروز را یک بهانه می‌دانم که ما بیاییم و تبریک جشن پیروزی انقالاب را به هم بگوییم و همدلی و همزبانی مان را با نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید اعلام کنیم.

وی با اشاره به اینکه این مراسم بهانه ای است برای حضور پرنشاط در 22 بهمن ماه و انتخاباتی که در پیش داریم، از مدیران خواست در راستای برنامه ریزی و رسیدن به این اهداف تلاش کنند.

همچنین در این برنامه از میثاق‌نامه مدیران ارشد استان اصفهان در خصوص تعمیم و توسعه ورزش کارکنان ادارات دولتی، نهادها و سازمان‌ها، نخستین درگاه رسمی اطلاع‌رسانی ورزش ادارات دولتی، سازمان‌ها و نهادها و نخستین نشریه تخصصی ورزش ادارات دولتی، سازمان‌ها و نهادها رونمایی شد.

گفتنی است در این مراسم که رئیس پلیس راهور استان اصفهان، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، و جمعی از مدیران ارشد استانی حضور داشتند از جمعی از کارمندان نمونه و همچنین از ابوذر براتی، جانباز حادثه تروریستی خاش-زاهدان و خانواده شهید قضاوی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =