• ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
  • کد خبر: 4931
  • readingTime: ۲ دقیقه
تنیس

مجمع عادی سالیانه هیات تنیس استان اصفهان با حضور نایب رئیس فدراسیون تنیس برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مجمع عادی سالیانه هیات تنیس استان اصفهان با حضور محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان،  کامبیز رنجبر نایب رئیس فدراسیون تنیس و دیگر مسئولین به میزبانی تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان   برگزار شد. محمد سلطان حسینی در این نشست اظهار داشت: بی شک قدیمی و بزرگترهای ورزش تجاربی با ارزش دارند که می‌تواند در هیات های استانی بسیار مفید باشد، استفاده از خرد جمعی لازمه پیشبرد اهداف ورزش می باشد، بویژه با سابقه‌های ورزشی در رشته های مختلف در اصفهان حضور دارند که به ظرفیتی مطلوب تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: نبود زیرساخت های ورزشی در برخی نقاط و یا تامین مالی افرادی در نقاط دور دست برای روی آوری به ورزش از چالش‌های این بخش به شمار می‌رود.

سلطان حسینی با بیان اینکه تنیس اصفهان باید بیش از گذشته ارتقا یابد گفت: برای توسعه زیرساخت این رشته می‌توانیم زمین هایی را طبق ماده ۲۷ برای ساخت زمین این ورزش ارایه دهیم تا در کنار افزایش ورزشکاران، شمار زمین‌های تنیس افزایش یابد.

وی افزود: روسای پیشین هیات تنیس زحمات فراوانی کشیدند و صدها میلیارد ریال در ورزش و این رشته هزینه کردند که برای مثال می توان به ساخت پنج مجموعه ورزشی در شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد.

کامبیز رنجبر نیز گفت: هیات‌های استانی تنیس برای سال آینده باید تقویم‌های سالیانه ورزشی، عملیاتی و اجرایی داشته باشند.

وی ادامه داد: تقویم‌های ورزشی در راستای برنامه ریزی و هماهنگی‌ها بسیار سودمند است و امور را تسهیل می بخشد و در کنار آن ارزیابی هیات‌ها بهتر انجام خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون تنیس بر لزوم جذب حامیان مالی با تلاش بیشتر استان‌ها تاکید و تصریح کرد: در شرایط فعلی اقتصادی کشورمان باید به سمت جذب حمایت بخش خصوصی و فعالان اقتصادی پیش رویم و هیات‌های این موضوع را بطور جدی در دستور کار قرار دهند تا در ادامه بتوانند فعالیت‌های خود را بیشتر کنند.

کامبیز رنجبر افزود: این حمایت‌ها جدا از حمایت‌های غیرمادی، نظیر کمک به برگزاری مسابقات و همایش است و باید بطور مستقیم در چرخه ورزش وارد شود، بسیاری از ورزشکاران برای حضور در مسابقات کشورهای دیگر مانند رقابت‌های آسیایی از جیب خود هزینه می‌کنند، لذا برنامه‌ریزی برای حمایت از آنان با جذب مشارکت های فعالان اقتصادی ضروری و لازم است.

وی به برنامه فدراسیون برای منطقه بندی استان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: برمبنای این دسته بندی، برنامه‌ها بطور مشخص ابلاغ می‌شود و خروجی و نتیجه این اقدام را تا پایان سال ۹۹ لازم داریم.

نایب رییس فدراسیون تنیس تاکید کرد: انتظار داریم هیات استان اصفهان جلسات تخصصی با پیشکسوتان و بزرگترهای این رشته برگزار کند و مباحث فنی در این منطقه بهبود یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =