• ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
  • کد خبر: 4929
  • readingTime: ۲ دقیقه
والیبال

تیم فولاد مبارکه سپاهان در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال ایران، نتیجه را به فولاد سیرجان ایرانیان واگذار کرد.

به گزارش ایراسین، هفته نخست دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روز چهارشنبه 16 بهمن ماه با شش دیدار در شهرهای مشهد، مریوان، تهران، ارومیه، سیرجان و یزد پیگیری شد که در این مسابقات پنج تیم بالای جدول مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند و تیم فولاد مبارکه سپاهان تنها مغلوب این جمع بود.  در نبرد فولادین سالن گل گهر، تیم فولاد سیرجان ایرانیان با نتیجه سه بر دو موفق به شکست فولاد سپاهان شد تا نماینده اصفهان، تنها بالانشین جدول باشد که در هفته چهاردهم، مغلوب حریف خود شد. شاگردان محمدی راد با توجه به شکست دو بر سه، یک امتیاز را کسب کردند و در جایگاه چهارم قرار دارند، فولاد سیرجان با کسب این پیروزی خانگی، تعداد بردهای خود را به عدد چهار رساند و با ۱۳ امتیاز، یک پله صعود در جدول را تجربه کرد و در جایگاه هشتم قرار گرفت.

تیم‌های پیام خراسان و شهرداری ورامین در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ورامین که عنوان قهرمانی نیم فصل این رقابت‌ها را یدک می‌کشید، سه بر صفر میزبان خود را شکست داد و تعداد پیروزی های خود را به عدد ۱۲ رساند.

نارنجی‌پوشان سایپا این هفته در سالن زاگرس مریوان میهمان راه‌یاب ملل این شهر بودند و همانند دیگر مسابقات این هفته، این دیدار نیز در سه ست برگزار شد و سایپا میزبان خود را شکست داد و دهمین برد خود را جشن گرفت.

تیم پیکان تهران که دور رفت مرحله مقدماتی را با ۹ پیروزی، ۲۹ امتیاز و جایگاه دومی به پایان رسانده بود، در نخستین مسابقه دور برگشت با اقتدار و در مدت ۸۰ دقیقه شهروند اراک را در سالن ساپکو مجموعه ورزشی ایران خودرو شکست داد و تعداد بردهای خود را دو رقمی کرد.

تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد نیز در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند و ارومیه سه بر صفر همنام گنبدی خود را شکست داد و به نهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

شهداب یزد در آخرین مسابقه هفته چهاردهم لیگ برتر مردان میزبان کاله مازندران بود و در سه ست متوالی مغلوب این تیم شد تا دهمین شکست خود را تجربه کند.

نتایج کامل دیدارهای هفته نخست دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

پیام خراسان صفر – شهرداری ورامین ۳ (۱۷ بر ۲۵، ۱۵ بر ۲۵ و ۲۳ بر ۲۵)

راه‌یاب ملل مریوان صفر – سایپا تهران ۳ (۱۸ بر ۲۵، ۲۴ بر ۲۶ و ۱۶ بر ۲۵)

پیکان تهران ۳ – شهروند اراک صفر (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۲۳)

شهرداری ارومیه ۳ – شهرداری گنبد صفر (۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۱)

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ – فولاد سپاهان اصفهان ۲ (۱۹ بر ۲۵، ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۳، ۲۴ بر ۲۶ و ۱۵ بر ۶)

شهداب یزد صفر – کاله مازندران ۳ (۲۲ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =