• ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
  • کد خبر: 4928
  • readingTime: ۱ دقیقه
قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: مسجد سلیمان شهر اولین‌ها می باشد و مردم آن هم جزو اولین‌ها هستند و خوشحالم که در این شهر هستم.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: بازی با شاگردان مهدی تاتار بسیار سخت است به جهت اینکه در نیم فصل دوم بازی ها سخت تر و گرفتن امتیاز دشوار خواهد شد و به نوعی دروازه‌ها و زمین‌ها کوچکتر خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم نفت مسجد سلیمان تیم بسیار خوبی است و یک مجموعه تاکتیکی است که فوتبال را بسیار خوب و با برنامه بازی می‌کند و از مربی خوبی نیز بهره می‌برد، اما ما نیز فولاد مبارکه سپاهان هستیم و هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

قلعه‌نویی افزود: بنده و مهدی تاتار به فوتبال زیبا اعتقاد داریم و ما نیاز به این سه امتیاز داریم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم و اگر کیفیت زمین اجازه دهد، شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه بازیکن محروم فقط کی‌روش استنلی را داریم، بیان داشت: در کنار استنلی محروم تا دلتان بخواهد مصدوم داریم، اما سایر بازیکنان در اختیار ما هستند.

وی با بیان اینکه فاصله امتیازی ما با پرسپولیس زیاد شده است، گفت: گرچه این فاصله ایجاد شده، اما ما افت نداشته‌ایم و ما اگر نفت مسجد سلیمان را ببریم در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول دو امتیاز جلوتر هستیم.

قلعه نویی در پایان تاکید کرد: طبق آنالیز صورت گرفته، هفته گذشته بهترین بازی خود را به ثبت رساندیم، یک مشکل بزرگ داریم که از موقعیت‌های ۸۰ درصد نمی توانیم استفاده ‌کنیم اما توپ‌های خیلی ساده وارد دروازه ما می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =