محمد طاهر وادی

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی مقابل تیم والیبال پیکان نیاز مبرمی داشتیم.

به گزارش ایراسین، در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران روز  یکشنبه در یک بازی جالب و دیدنی تیم فولاد مبارکه سپاهان در خانه حریف پیکان را با نتیجه نزدیک سه بر دو شکست داد و در رده چهارم ایستاد، محمد طاهر وادی بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این پیروزی دراماتیک با بیان این مطلب اظهار داشت: خدا را شاکرم که توانستیم بازی باخته را برگردانیم ‌و بازیکنان ما به این نتیجه رسیدند که می‌توان بازی دو بر هیچ باخته را نیز برگرداند.

وی ضمن تشکر از کادر فنی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: مربیان ما برای پیروزی در این بازی مصمم بودند، برای بهتر شدن جایگاه سپاهان در جدول به این پیروزی نیازی مبرم داشتیم و خوشحالم که این اتفاق با تلاش بسیار زیاد بازیکنان و کادرفنی به دست آمد، اگر در این بازی به پیروزی دست پیدا نمی کردیم از صدر جدول دور می‌شدیم.

محمد طاهر وادی پیرامون دو شکست قبلی فولاد مبارکه سپاهان مقابل حریفان بیان داشت: بعد از استراحت پنجاه روزه‌ای که داشتیم بچه ها از نظر بدنی دچار افت شدند و از شرایط مسابقات دور بودیم، اما اکنون روی فرم هستیم و امیدوارم پیروزی های خود را در نیم فصل دوم تکرار نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =