• ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
  • کد خبر: 4902
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیروزی یاران قلعه نویی

تصمیم هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مخالفت با حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران است.

به گزارش ایراسین، مدتی است در محافل ورزشی، شایعه شده است که امیر قلعه نویی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را خواهد پذیرفت و حتی مسئولین فدراسیون با سرمربی فولاد مبارکه سپاهان بدون اطلاع باشگاه صحبت نموده و می خواهند قلعه نویی را به عنوان جانشین ویلموتس روی نیمکت تیم ملی بنشانند. اگرچه مذاکرات تا کنون نتیجه بخش نبوده و قلعه‌نویی در نهایت توپ را به زمین مدیران باشگاه انداخته تا آنها در خصوص پیشنهاد فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرند ولی پافشاری فدراسیون‌نشین‌ها بر روی این گزینه باعث شد روز یکشنبه 13 بهمن ماه، نشستی میان اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انجام و در خصوص این موضوع تصمیم گیری شود.

در نهایت خروجی این نشست همانطور که پیش بینی می‌شد مخالفت با جدایی قلعه‌نویی و حضورش روی نیمکت تیم ملی بود، مسئولان سپاهان تصمیم گرفتند با پیشنهاد فدارسیون به طور قاطعانه مخالفت کنند و اجازه جدایی سرمربی‌شان را ندهند. با این وجود قرار است روز دوشنبه 14 بهمن ماه نشستی میان سران فدراسیون فوتبال با قلعه‌نویی و نمایندگان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انجام شود و طرفین آخرین رایزنی‌هایشان را داشته باشند و در این جلسه پرونده حضور سرمربی سپاهان در تیم ملی بسته شده و تکلیف نهایی آن مشخص خواهد شد.

بازی های خوب تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر، صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی و همچنین در پیش داشتن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرایط سخت و حساسی را به وجود آورده تا مدیران باشگاه راضی نباشند، امیر قلعه نویی صندلی تیم ملی را قبول کند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =