• ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
  • کد خبر: 4900
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرزانه فصیحی

مراسم استقبال از فرزانه فصیحی دونده ملی پوش اصفهانی با حضور مسئولین ورزش استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مراسم استقبال از فرزانه فصیحی دونده ملی پوش اصفهانی با حضور محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان و محمدرضا برکت رئیس هیات دوومیدانی استان اصفهان روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه در تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید.

محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک رکورد شکنی فرزانه فصیحی و تشکر از محمد رضا برکت رئیس هیات دو و میدانی استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: برکت یکی از با سابقه ترین مدیران شهری اصفهان است و تمام برنامه ریزی ها را انجام داد تا امروز از یک قهرمان تجلیل شود.

وی با تشکر از مدیریت خوب برکت در هیات دوومیدانی استان اصفهان ادامه داد: سالن سرپوشیده شده دو و میدانی با حضور برکت افتتاح خواهد شد و این راه اندازی ده‌ها رقیب برای خانم فصیحی پرورش خواهند یافت.

سلطان حسینی تصریح کرد: امیدوارم در آینده صدها فرزانه فصیحی داشته باشیم که با مدیریت برکت این امر دور از دسترس نخواهد بود، سال گذشته ۳۷۲۲ مدال آسیایی و بین المللی در استان اصفهان داشته ایم و این یعنی ما در یک شهر قهرمان پور حضور داریم.

وی ادامه داد: فصیحی از قهرمانانی است که هر موقع به دفتر من آمده مطالبه شخصی نداشته است، کارهای بسیار ارزشمندی را در هیات دوومیدانی شاهد هستیم.

محمدرضا برکت رئیس هیات دوومیدانی استان اصفهان نیز گفت: من از قبل به مدیر کل ارادت خاصی داشتم و عرصه مدیریت شهری خودش مشکلات زیادی دارد و ورود به عرصه دیگری برای مدیران شهری بدلیل مشغله کاری سخت است و بنا به دستور مدیر کل به رشته دوومیدانی وارد شدم.

وی ادامه داد: حضور یکساله دوستان در هیات دوومیدانی باعث شد تا گوشه‌ای از اهداف مان را محقق کنیم، دوومیدانی اصفهان در آینده شاهد روزهای بهتری خواهد بود، بنده در این ورزش مهمان هستم و ورزشکاران، پیشکسوتان و مربیان هستند که در این ورزش ماندگار خواهند بود، امیدوارم با حمایت‌های سلطان حسینی شاهد اتفاق‌های خوبی در دوومیدانی باشیم.

گفتنی است از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مبلغ 20 میلیون تومان به فرزانه فصیحی تعلق گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =