• ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
  • کد خبر: 4888
  • readingTime: ۱ دقیقه
برتری دو بر یک تیم سپاهان اصفهان مقابل تیم فولاد خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از مربیگری امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران ابراز ناراحتی کردند.

به گزارش ایراسین، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان گفت: از قبل می دانستیم بازی خیلی سختی مقابل شاگردان نکونام داریم و فولاد خوزستان تیم و کادرفنی بسیار خوبی دارد، متاسفانه بازی هفته قبل مساوی کرده بودیم و در حضور هواداران مان محکوم به برد بودیم.

وی تصریح کرد: خدارا شکر بچه ها از دقیقه یک تا نود جنگیدند و شرمنده هوادارانی که آماده بودند و آنهایی که در خانه دعایمان کردند، نشدیم.

مهدی کیانی پیرامون شایعات حضور قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران، بیان داشت: ما نیز این اخبار را از فضای مجازی و رسانه ها می شنویم، ما دوست داریم امیرخان در جمع ما بماند چون می تواند خیلی به ما کمک کند، همانطور که خود آقای قلعه نویی هم در مصاحبه اشاره کردند، مسئولان و مدیران باشگاه باید ایشان را نگه دارند، امیدوارم هر اتفاقی می افتد به نفع سپاهان تمام شود.

رضا میرزایی مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نیز پیرامون بازی با فولاد گفت: خدا را شکر بازی خوبی داشتیم و شرمنده هواداران که برای حمایت ما به استادیوم آمده بودند نشدیم و سه امتیاز را بدست آوردیم،امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم آخر فصل قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

وی افزود: فولاد تیم خوبی است، چند بازیکن خوب در نیم فصل گرفته بود و ما فکر می کردیم که بازی سختی داشته باشیم اما با تدابیری که امیرخان اندیشید موفق شدیم سه امتیاز بازی را تصاحب کنیم.

میرزایی در پاسخ به این سوال که آیا قلعه نویی درباره رفتن و حضور در تیم ملی صحبتی را انجام داده است، بیان داشت: نمی دانم و این سوال را باید از خود ایشان بپرسید، اما امیدوارم هر اتفاقی که می افتد به نفع سپاهان تمام شود و امیرخان کسی نیست که تیم ما را به راحتی رها کند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =