• ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
  • کد خبر: 4882
  • readingTime: ۱ دقیقه
قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از پیروزی مقابل تیم فولاد خوزستان ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی شیرین دو بر یک مقابل فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت:خدا را شاکرم‌ که با یک بازی خوب، منطقی و بسیار عالی سه امتیاز را کسب نمودیم، هر چند می توانستیم با گل‌های بیشتری این دیدار را پیروز شویم، گلی هم که دریافت کردیم یک موقعیت ۳۰ درصد هم حتی نبود، در مجموع از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: در بازی قبل هم مقابل ماشین سازی فوتبال خوبی بازی کردیم ولی بدشانس بودیم که توپ‌هایمان گل نشد، در بازی با فولاد زود به گل رسیدیم و می‌توانستیم باز هم گلزنی کنیم، در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم، تیم را هجومی کردیم و گل‌های زیبایی هم زدیم، ما فعلا باید به خاطر این پیروزی خوشحال باشیم و با مشاهده فیلم بازی متوجه نقاط ضعف و قوت‌مان شویم.

امیر قلعه‌نویی پیرامون قضاوت بنیادی فر در دیدار با فولاد خوزستان گفت: هیچ اتفاقی نیفتاد که روی نتیجه تاثیرگذار باشد، در مسابقه ای هم که شکست خوردیم از داوری تشکر کردم، بازی قبلی هم که مساوی کردم باز هم از داوری تشکر کردم، داوران جوان ما با وجود مشکلاتی که دارند شاید از فوتبال ما بالاتر باشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره عملکرد سروش رفیعی بیان داشت: سروش در این بازی خیلی خوب بود، وی بازیکنی است که قبلا هم با من کار کرده است و شاخصه‌های خوبی دارد، رفیعی فکر و تکنیک خوبی دارد و به هر تیمی که می‌رفت تاثیرگذار بود.

وی در خصوص حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا افزود:‌ما تا آخر اسفند ماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم، حتی برای بازی پلی‌آف حریفمان، آقای الهویی را برای آنالیز فرستادیم، ان‌شاءالله به همراه سرخابی های پایتخت و شهر خودرو چهار تیم شایسته باشیم و از فوتبال ایران دفاع کنیم.

قلعه نویی در پایان تصریح کرد: فولاد مبارکه سپاهان تیم با تجربه‌ای می باشد، تیم ما خیلی خوب است و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم ولی معمولا در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان ایران با انگیزه بیشتر و کیفیت بهتری بازی می‌کنند. آن‌جا شرایط مسابقات و کیفیت زمین‌ها طور دیگری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =